leenie Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 På mandag klokken 15 begynner psykiater-ferien min! Da skal jeg ikke dit igjen før andre uken i august! Wiihii!!! Det skal bli godt med ferie... Dette halvåret har vært veldig intenst, og jeg er rimelig sliten. Jeg blir ganske sur når jeg er sliten, jeg, så det spørs om ikke psykiateren også er glad for at det er ferie.... Det er jammen ikke så lett å kombinere terapi med resten av livet... Noen ganger føler jeg at det blir litt enten eller. Og det er heller ikke lett å se noen voldsom framgang... Jeg venner meg aldri til å tenke i tidsrom i form av år. Alt utover en uke er en evighet i mitt hode... Så nå skal jeg hvertfall ha ferie i mange evigheter! Skjønt, jeg skal jo jobbe da... Og pusse opp leiligheten... Så sånn helt ferie blir det jo ikke. Men den blir 100% psykiater-fri, og da så! Hilser til alle kjente og ukjente her inne og ønsker alle en (fortsatt) god sommer. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59014-psykiater-ferie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.