Gå til innhold

Leter etter en bok jeg...


Gjest julianne

Anbefalte innlegg

Gjest julianne

Hei!

Har lenge lett landet rundt etter en bok som e gått ut av produksjon. Er det noen her som kan hjelpe meg? Har funnet den på engelsk på Amazon.com, men vil helst ha den på norsk... Boken heter "De 12 stjernetegn" (skikkelig intellektuell litteratur, hehe) og er skrevet av Berhard Fitzwalter. Har sjekket alle bokhandlere i nærheten. Har lett på nettsidene til alle antikvariater og bokhandlere som har søkesider, har sendt mail til de fleste som ikke har søkesider, og til forlaget som ga den ut på åttitallet en gang. Alt med negativt resultat., Har noen tips til meg om hva jeg kan forsøke da? Er det noen steder på nettet der du kan annonsere etter brukte bøker? Og please, ikke le av meg da, jeg synes astrologi er spennende jeg *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har vært uheldig med søkingen fordi du har skrevet fornavnet litt feil? Bernard (ikke Berhard) Fitzwalter - bytt ut h'en med en n og forsøk en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julianne

Kanskje du har vært uheldig med søkingen fordi du har skrevet fornavnet litt feil? Bernard (ikke Berhard) Fitzwalter - bytt ut h'en med en n og forsøk en gang til.

Ups... Bernhard var det! Men har søkt på både det og bare Fitzwalter. Fant den på Amazon.com med bare etternavnet på forfatteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups... Bernhard var det! Men har søkt på både det og bare Fitzwalter. Fant den på Amazon.com med bare etternavnet på forfatteren.

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg.

Hva er spesielt med akkurat _den_boken forresten? Liker du ikke Linda Goodman sine bøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julianne

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg.

Hva er spesielt med akkurat _den_boken forresten? Liker du ikke Linda Goodman sine bøker?

Joda, har Goodman sine, og de er bra, men lånte altså denne boken av en kamerat og falt fullstendig for den. Den er veldig kortfattet og presis, og har en litt annen vinkling enn Goodmans bøker. Ikke så omfattende, men et godt supplement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...