dewey Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 You got mails, damer *nikker betydningsfullt* 0 Siter
birdie Skrevet 14. juni 2002 Skrevet 14. juni 2002 Øyhh!! Jeg vil OG ha en kul mail! Selv om det antagelig passer ganske så dårlig.. :o/ 0 Siter
dewey Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Skrevet 14. juni 2002 Øyhh!! Jeg vil OG ha en kul mail! Selv om det antagelig passer ganske så dårlig.. :o/ Jammen atte, mailen var om at hun får se trynet mitt i løpet av sommeren!:-) Jeg skal hjelpe henne å legge om til bio-dynamisk drift i hagen:-) 0 Siter
birdie Skrevet 14. juni 2002 Skrevet 14. juni 2002 Jammen atte, mailen var om at hun får se trynet mitt i løpet av sommeren!:-) Jeg skal hjelpe henne å legge om til bio-dynamisk drift i hagen:-) Jeg skjønte det, da (ikke det med biodynamisk, riktignok..) - men så var det dette med meg og termin og alt det der. Jeg har jo fått kasta etter meg retz som jordmor med Lionn som fødselshjelper, så da blir det kanskje litt voldsomt..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.