tommen84 Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg er en gutt på snart 18 år, og jeg har noe som heter for vitiligo. Det er hvite pigmentflekker på hendene, knærne, rundt munnen og i skrittet. Dette er store synlige flekker. Jeg ble fortalt av hudlege at dette kan det ikke gjøres noe med. Men kan det skydes noe vitamin eller noe jeg mangler i kroppen? Jeg prøver å skjule det så godt jeg kan, men alle legger merke til det og ser bare rart på meg. På knærne mine holder det på å forsvinne, vil det forsvinne etter hvert andre steder også? Dersom jeg skal ha sex er jeg veldig redd for hva hun sier når hun ser pigmentflekkene på penis. Jeg fikk høre fra noen om noen tabeletter som heter Ketsugo hjalp henne med å bli kvitt flekkene, men det hjalp ikke på meg. Men tabelettene blir heller ikke produsert lengere. Vet du om noen andre typer krem eller tabeletter jeg kan prøve? Mitt største håp i dag er å bli kvitt disse pigmentflekkene som kalles vitiligo. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59033-vitiligo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.