Gå til innhold

bursdag


Gjest wondering

Anbefalte innlegg

Gjest wondering

Jeg har 25-års dag coming up. Noen som har en ide til hva jeg kan finne på?

Skulle ha mega party, men det skjærte seg.Mye sykdom for tiden gitt!

Må man feire dagen stort, eller kan man gjøre den romantisk med bare meg og kjæresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du ikke må feire det stort.. gjør det som passer best for deg. Og det som du har mest lyst til.. Det er tross alt din bursdag :)

Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Vet du, det som er så genialt med egne bursdager, er at man kan feire akkurat som man vil! :-)

Jeg har stooor rund dag neste år, og den skal feires på fjorden. Meg, høvding, fiskestang og bare én gjest; en jævlig svær breiflabb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wondering

Romantisk med kjæresten... Kan det bli bedre? Gratulerer på forskudd og lykke til med en deilig dag :)

Takk til alle dere som svarte meg , og takk for rådene.Jeg har alltid vært slik som jeg tror andre vil at jeg skal være.Nå har jeg lyst å gjøre ting på min måte!

Neste lørdag blir sikkert en fin dag, fordi det blir min dag med mine avgjørelser.

Takk og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...