Gå til innhold

Fredagens første vits


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest pirrka

På grensen til falsk blondine, altså?

Du har vel hørt hva man kaller en intelligent blondine?

Golden retriever

Legg merke til at eg ikkje svarer på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riktig, favn, riktig. Flink til å telle, er du.

Klarer du denne: etter tjueni kjem ... nei, ikkje tjueti, men...?

(Femåringen min øver svært om dagen)

Tellekunsten er så grei atte siden jeg har like mange sånne fingre på hver hånd.

Hils datteren din. Genetisk identisk hårmateriale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Tellekunsten er så grei atte siden jeg har like mange sånne fingre på hver hånd.

Hils datteren din. Genetisk identisk hårmateriale?

Jo, det er klart, telling går greit når ein berre får nokon til å stille opp om ein treng fleire hender. Det hender jo ein kjem over ti, og viss skoa er trange kan det vere tungvint å bruke tærne.

Joda, vi er ein ganske blond familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er klart, telling går greit når ein berre får nokon til å stille opp om ein treng fleire hender. Det hender jo ein kjem over ti, og viss skoa er trange kan det vere tungvint å bruke tærne.

Joda, vi er ein ganske blond familie.

Men nicket ditt er mørkt - helt svart - vet ikke hvorfor! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Men nicket ditt er mørkt - helt svart - vet ikke hvorfor! :-)

Er det? Hadde eg visst det skulle eg ikkje sagt eit ord, vil jo veldig gjerne vere mørk og eksotisk.

Du har jo også antyda at nicket ditt ikkje står heilt i stil med ..., .. *eh*... , ... med den fysiske framtoningen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det? Hadde eg visst det skulle eg ikkje sagt eit ord, vil jo veldig gjerne vere mørk og eksotisk.

Du har jo også antyda at nicket ditt ikkje står heilt i stil med ..., .. *eh*... , ... med den fysiske framtoningen din.

joda! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bildet til mor

Bildet til mor

Sjømannen Lars hadde vært lenge på sjøen da han bestemte seg for å sende et brev hjem til mor. Han hadde ikke annet bilde av seg selv enn et hvor han sto naken på ei badestrand. "Skitt tenkte han, jeg klipper det i to så det blir et brystbilde av meg. Uheldigvis så sendte han feil del av bildet og moren som var gammel og svaksynt åpnet brevet og fikk se bildet. Da utbrøt hun,

- Å huttetu som han er lik far sin. Skjeggete og skitten, og slipsknuten på skeive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Den gamle enken hadde fått sånn forferdelig kløe nedentil, og hun gikk til legen. Legen tok noen prøver og ba henne komme tilbake om en uke. Da uka var gått gikk dama tilbake til legen.

- Fant du ut hva som feiler meg? spurte dama.

- Ja sa legen, du har fått flatlus.

- Hvordan får man det? spurte dama.

- Det smitter ved seksuell kontakt.

- Men jeg har ikke hatt sex, svarer damen lettere irritert. - Du får ta en ny prøve.

- Ok, sa legen og tok en ny prøve og ba dama sette seg ned på venteværelset.

Etter en stund kommer legen ut på venteværelset og henvender seg til damen.

- Du har helt rett frue, det er ikke flatlus du har, men Bananlus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda? Kva då, joda. Er du ei flis eller er du ikkje?

Hehe, eg er faktisk ein pirk.

Neida.... jeg er ikke en flis, men eksen selger dem! Fliser altså! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...