Gå til innhold

Hva legger du i en klem


Nyco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ØHH???

Transe?? JEG???!

NEVER!

Nei og nei og nei. Skjønner at det kunne misforståes, men Nyco fikk et poeng fordi hun kunne le, de andre er de jeg har snakket om hele tiden. Altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har en tendens til å skrive "klem Tanya", uten å legge noe videre i det egentlig.Det er bare for å avslutte innlegget på en koselig måte, men har nå funnet ut at det finnes andre måter å gjøre det på:)

Jeg er en ganske kosete og klemmete person i virkeligheten også, er ikke redd for å gi noen en klem, men skal begrense bruken av klemmer på nettet, syns det ser litt rart ut etter å ha sett på noen av mine egne innlegg.. Nei, skal slutte å slenge ut klemmer på nettet, men heller gi en klem når jeg føler at det trengs eller når jeg liker/kjenner personen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem for meg er noe jeg gjør/gir for å vise at jeg setter pris på en person.

Her på DOL blir det noen ganger til at man sender klem til en man ikke kjenner, for å vise at man tenker på og føler med ham/henne.

PS: Nyco, du er en av de personene jeg setter pris på, håper du vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilla mig

Det er det han påstår, men jeg mener det var umulig å ikke oppdage at noe ikke var helt som det skulle være (fin setning, gitt). Uansett, de fleste gutter jeg kjenner ville fått anfall dersom de hadde fått hånda full av noe som ikke skulle være der. Man må være litt homsete for å godta "tingenes tilstand". At han er voldsomt forelsket er jeg ikke i tvil om. Er bare litt i tvil om hva det er han er forelsket i.

Ja, det kan man jo si.... jeg er fullstendig enig med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilla mig

Det er det han påstår, men jeg mener det var umulig å ikke oppdage at noe ikke var helt som det skulle være (fin setning, gitt). Uansett, de fleste gutter jeg kjenner ville fått anfall dersom de hadde fått hånda full av noe som ikke skulle være der. Man må være litt homsete for å godta "tingenes tilstand". At han er voldsomt forelsket er jeg ikke i tvil om. Er bare litt i tvil om hva det er han er forelsket i.

Ja, det kan man jo si.... jeg er fullstendig enig med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sende klemmer på nettet er helt uaktuelt for meg såfremt det ikke dreier seg om kjente og veldig nære personer (e-post).

I RL er noen bare såååå kroppete, mens andre føler avsky. Jeg er et eller annet sted mellom der og distribuerer klemming til de jeg _vil_ klemme. Passe reservasjon med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem for meg er noe jeg gjør/gir for å vise at jeg setter pris på en person.

Her på DOL blir det noen ganger til at man sender klem til en man ikke kjenner, for å vise at man tenker på og føler med ham/henne.

PS: Nyco, du er en av de personene jeg setter pris på, håper du vet det?

;0) Det setter jeg pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...