Gå til innhold

FU: Hva har du lyst til akkurat nå?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe

Jeg blir med, ødelegger idyllen for dere, og handler villt.

:-))

Bortsett fra det, kan jeg ikke skrive det jeg har lyst til nå. Sensuren tar meg.

Et lite hint; Stønn!

Og du var IKKE kanin liksom??? *SNØFT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flisa Flishaugen

Jeg blir med, ødelegger idyllen for dere, og handler villt.

:-))

Bortsett fra det, kan jeg ikke skrive det jeg har lyst til nå. Sensuren tar meg.

Et lite hint; Stønn!

AHA! du vil pule!....eller spise deg stønnmett på godteri? :-)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edvarda Saksehånd

AHA! du vil pule!....eller spise deg stønnmett på godteri? :-)=

Flisa, du har gjennomskuet meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avil deavil

Akkurat nå har jeg mest lyst til å gå hjem fra jobben, hente datteren min i barnehage og dra til nærmeste andedam og kaste rundt oss med brød. Så har jeg lyst til å rusle ned til nærmeste kaffe-hus, få meg en høy kaffelatte og utstyre Dronninga med egen pinneis. Sitte der og grise oss til med isen hennes, mens vi glor på folk som gårforbi. Kanskje kommer en venn forbi og setter seg ned, kanskje går vi videre til noen som er flinke til å by på kake. Og når vi er gode og mette går vi hjem og spiser middag med min mann. Når Dronninga er lagt, vil jeg sitte på balkongen og sippe kald hvitvin, og så kan vi snakke om jobbene våre. Når vi har snakket oss tomme og drukket oss fulle, går vi til sengs og elsker.

Hmmm. Klokka er snart tre, og så iverksetter jeg denne planen, tror jeg.

Sorry, kan ikke komme på noe helt umulig som vil være bedre enn det livet jeg har nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest conan hardbaldne

Å gå hjem fra jobben og sove av meg fyllesyken, alternativt gå på Aker Brygge se på Færderstarten fra et dertil egent vannhull og bli full igjen.

Hmm, vanskelig valg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flisa Flishaugen

Akkurat nå har jeg mest lyst til å gå hjem fra jobben, hente datteren min i barnehage og dra til nærmeste andedam og kaste rundt oss med brød. Så har jeg lyst til å rusle ned til nærmeste kaffe-hus, få meg en høy kaffelatte og utstyre Dronninga med egen pinneis. Sitte der og grise oss til med isen hennes, mens vi glor på folk som gårforbi. Kanskje kommer en venn forbi og setter seg ned, kanskje går vi videre til noen som er flinke til å by på kake. Og når vi er gode og mette går vi hjem og spiser middag med min mann. Når Dronninga er lagt, vil jeg sitte på balkongen og sippe kald hvitvin, og så kan vi snakke om jobbene våre. Når vi har snakket oss tomme og drukket oss fulle, går vi til sengs og elsker.

Hmmm. Klokka er snart tre, og så iverksetter jeg denne planen, tror jeg.

Sorry, kan ikke komme på noe helt umulig som vil være bedre enn det livet jeg har nå!

>Deilig! :-)

....selvom jeg første leste at du ville SLIPPE kald vin fra balkongen - og det syns jeg var litt rart, - men kanskje du ikke likte vin, og at du ikke turte å si det til mannen din, og at det var på denne måten du kunne drikke han god og mør, -uten å bli beruset selv, og slippe å gjøre han lei seg, fordi han alltid har blandet deg med en eks. som elsket hvitvin, og at det nå etter så lang tid vill vært ødeleggende for dere å si det.

Men du skrev jo sippe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iznogood

-Jeg har lyst til å finne ut hvorfor sykkel'n ikke har kompresjon på den ene sylindern! Satt i hele natt og skrudde sykkel for at gubben skulle komme seg på treff i helga. Da jeg starta'n gikk han like stygt som før jeg bytta ventil og nå har'n null komp på en sylinder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avil deavil

>Deilig! :-)

....selvom jeg første leste at du ville SLIPPE kald vin fra balkongen - og det syns jeg var litt rart, - men kanskje du ikke likte vin, og at du ikke turte å si det til mannen din, og at det var på denne måten du kunne drikke han god og mør, -uten å bli beruset selv, og slippe å gjøre han lei seg, fordi han alltid har blandet deg med en eks. som elsket hvitvin, og at det nå etter så lang tid vill vært ødeleggende for dere å si det.

Men du skrev jo sippe :-)

Har egentlig aldri tenkt på at dysleksi kan føre til stor samlivsforviklinger. Men det var tross alt mitt samliv du forviklet og ikke ditt eget.

Er klokka ikke snart tre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har veldig lyst til å kunne trylle. Eg meiner, ordentleg trylle, som i eventyra.

Da skulle eg trylla slik at eg ikkje trong å rydde og sortere alle tinga våre og berre hadde alt ferdig pakka og klart til vi skal flytte.

I staden sit eg her i ein haug av papir og ting og rot og leiker og klär og alt mellom himmel og jord og veit ikkje kor eg skal begynne.

Ser for meg Madam Mim eller gudmödrene til Tornerose....

SEND MEG EIN TRYLLESTAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...