Gå til innhold

Doktor!

Anbefalte innlegg

Gjest Mai-Annie

Har skrevet et innlegg tidligere ang lammelser/ummenhet, fikk da til svar at det var tydeligvis ikk noe med blodsirkulasjonen min. Etter dette har jeg tatt MR hvor alt var ok. Spinalpunktur er også tatt, men får svar i Aug. Nå har jeg tatt en test på blodsirk. hvor det viste seg at jeg lå langt under normalen på sirk. i beina. Indeksen er 1,01 - og 1,24 i venstre fot og 1,06 og 1,12 i høyre. Vet ikke om dette sier deg noe, men klinikken vil starte beh. med elektromagn. apperater ca 24 beh. Har tatt 2 og symptomene forverrer seg. Har du noe formening om denne beh.formen? Er litt engstelig om dette er bra. Har vært gjennom ei beinhard tid både fysisk og psykisk. Håper alt ordner seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59107-doktor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Svar til Mai-Annie.

Den formen for diagnostikk du har vært med på er meg ukjent, og jeg stiller meg sterkt tvilende til om den kan være basert på seriøs vitenskap og ha skikkelig dokumentasjon. Likeledes er den behandlingsform du er anbefalt neppe grunnlagt på holdbare prinsipper.

Jeg foreslår at du tar denne problemstillingen opp med din lege èn gang til, evt. får en annen kollega til å ta stilling til hvorvidt det er indisert at du blir videre undersøkt. Ikke betal penger for en behandlingsserie som ikke er godt fundert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59107-doktor/#findComment-255329
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...