Gå til innhold

Rotet med en på jobben


Gjest Pepsike

Anbefalte innlegg

Gjest Pepsike

Jeg rotet med en på jobben (vi hadde ikke sex) og nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til ham.

Jeg er samboer og har to barn, han er fri og frank.

Siden vi rotet sammen har han ikke hilst på meg, så vidt sett på meg eller snakket til meg, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det.

Det var ingenting mellom oss før dette hendte, med da det hendte var det bare "elektrisk", jeg ble nesten skremt.

Prøver å oppføre meg normalt mot ham, men kjenner at jeg er litt tent på ham men samtidig usikker siden han ser ut til å overse meg fullstendig.

Kan noen tolke disse signalene? Mannfolk - er dette et instikt om å droppe alt å løpe - fordi han egentlig ikke vil ha noe mer med meg å gjøre??

Vil gjerne ha et oppriktig svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei Pepsike!

Jeg ser at du vil ha svar fra menn. Jeg kommer likvel med et innspill.

Hvorfor er du så opptatt av din kollegas uvanlige væremåte nå etterpå? Jenter er så flinke til å ta ansvar for andres evt. vantrivsel og uvanlige oppførsel. La han streve med situasjonen selv.

Du prøver å være vanlig sier du. Det høres lurt ut på jobb. Viktigere er det vel å stikke fingeren i jorda hos deg selv. Hva vil du nå? Er du på kjærestejakt, eller var det et innfall?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt! ja

alt2. han er anspent

alt3. han har fåkka med jobb vs. flørt

Alt4 han har en følelse av å ha fåkka opp tilværelsen din

Been there, done that!

Jepp, jeg hadde en heftig periode med en arb.kollega. Dette var i sommerferien mens vi ikke jobbet og vi holt på de 3 ukene etter ferien oxo.(Han sluttet gr. skolegang.) Holdt dette hemmeilg for resten, og må jo inrømme at det var pirrende å gå på jobb hver dag. MEN slike forhold holder desverre ikke i lengden. Bare glem han, og kos deg videre med din samboer i stedet, det er myyyye tryggere. Å innvolvere seg i en man jobber sammen med funker ikke i det lange løp...

Tro meg, det vet jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...