Gå til innhold

Hvis sønnen min heter.....


Gjest Bomulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja...

Det blir som om du kaller sønnene dine for Per og Pål - og får en sønn til som du døper Gunnar - det ligger liksom litt føringer der. Eller Ole, Dole og Truls for den del.

Nei her er vi alle meget tolerante - så kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan og kan.......Det er selvsagt opp til deg, men jeg personlig ville ikke gjort det. Ikke at jeg ville kalt en unge for Årolilja, uansett, men særlig ikke når broren heter Bendik (som jeg for øvrig synes er et fint navn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg tror at hun vil få mange spørsmål angående det navnet. Uvanlig, og kanskje vanskelig å skrive/uttale riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På forsida av Aftenposten i dag var det bilde av en stolt mor med tvillingene Herbert og Albert!! Seriøst!

Typisk en sak for navnenemnda, spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...