Gå til innhold

FU: Har nicket ditt et etternavn? :_)=


Gjest flisa Flishaugen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Flisa Flishaugen

Næhæmmen.. Jeg skriver da vel ikke sint? Synes jo ikke det selv, og velger jo å bruke smilis'ene litt med omhu da. For selv om JEG IKKE ER SINT!! - så gidder jeg ikke å taste smilis hele dagen heller.

Trodde at det var forholdsvis voksne mennesker her på dol, som kikket på ordene og meningene ikke på om der var smilis i tide og utide.

Tok jeg feil, flishaugen ?

;-)

ja! :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med SierDu Det Sand.

Eller:

SierDuDet... huff, jeg er noe plante idag. Kom ikke på noe morsomt å skrive...

Tror jeg tar meg en øl, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flisa Flishaugen

So be it.

;-/

FORDELEN du har, -er at du ikek har smileysen hengende i fingrene - jeg har som jobb å skrive artikler etc. og da skal de jo ikke være med - - - og det er litt ekkelt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsikke Jul

Hmm har nicket mitt noe etternavn? Det har jeg ikke tenkt på Solsikke Solhaugen kanskje:o)Solsikke Jul:o) Siden jeg er så glad i jula*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORDELEN du har, -er at du ikek har smileysen hengende i fingrene - jeg har som jobb å skrive artikler etc. og da skal de jo ikke være med - - - og det er litt ekkelt!!!!!

Om du skriver noe "spennende" så overlat jobben din til meg, da vel. Så kan du sitte og klistre smilisene her på dol - hele dagen- ikke bare halve :-)

Fikk ikke somlet meg til sommerjobb, så jeg har plenty med tid før jeg fortsetter studiene mine.

PS. Hvordan få smilisen til å rekke tunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flisa Flishaugen

Om du skriver noe "spennende" så overlat jobben din til meg, da vel. Så kan du sitte og klistre smilisene her på dol - hele dagen- ikke bare halve :-)

Fikk ikke somlet meg til sommerjobb, så jeg har plenty med tid før jeg fortsetter studiene mine.

PS. Hvordan få smilisen til å rekke tunge?

Jeg holder ALT-tasen nede mens jeg trykker 0222 på det talltastaturet som du har til høyre.

Skriv bok da vel? Det har jeg begynt på - UTEN smileys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder ALT-tasen nede mens jeg trykker 0222 på det talltastaturet som du har til høyre.

Skriv bok da vel? Det har jeg begynt på - UTEN smileys!

Bok - nei det hørtes litt vel kjedelig ut.

Dessuten kan jeg argumentere godt om noe en kort stund, hva slags bok skulle da det være? Man må jo hente faktaopplysninger overalt om all verdens kjedelige saker: geografi, interiør, statistikk, logistikk osv. osv. :-Þ

Takker for tipset, ikke en helt fånyttes dag på dol, likevel!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nyco uten etternavn

Aner ikke? Hva vil du foreslå?

Nyco Nikkedokke? Neppe...

Nyco Bruse?

Nyco Naproxen? (hva i helvete er naproxen??)

Nyco Nepeskrell? huff, SÅ dum er jeg vel ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt å klare meg uten ett, jeg, men jeg ble døpt av Geir. *fnys*

Molli Makaroni.

Har du hørt på makan til frekkas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...