Gå til innhold

Jeg skal like å se den dama som klarer det her!


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra det ene til det andre.

Har du avtalt å ringe noen i kveld?

Den tanken slo meg tidligere i dag *hehe* det bare _må_ være SDD... - men får vi noen gang vite sannheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den tanken slo meg tidligere i dag *hehe* det bare _må_ være SDD... - men får vi noen gang vite sannheten?

Hva da hva da hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,du slo nok meg.Sist jeg var hos frisøren tok det nesten 2 timer,men da klippet jeg av 40 cm også,da :o),det skal jeg vedde på at ikke du gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,du slo nok meg.Sist jeg var hos frisøren tok det nesten 2 timer,men da klippet jeg av 40 cm også,da :o),det skal jeg vedde på at ikke du gjorde.

Nei, det gjorde jeg ikke, men jeg kan ikke helt se hvorfor det skal ta lengre tid å klippe av seg 40 cm enn å klippe av seg 3 cm.

Det er trossalt bare å klippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjorde jeg ikke, men jeg kan ikke helt se hvorfor det skal ta lengre tid å klippe av seg 40 cm enn å klippe av seg 3 cm.

Det er trossalt bare å klippe.

Si det til frisøren,du,holdt på å kjede vettet av meg.Men det var bedre enn det jeg gjorde i dag,da,for da satt jeg nesten 2 timer i tannlegenstolen,mye dyrere vart det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til frisøren,du,holdt på å kjede vettet av meg.Men det var bedre enn det jeg gjorde i dag,da,for da satt jeg nesten 2 timer i tannlegenstolen,mye dyrere vart det også

Tannleger suger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pff ! Du har bare blingsa og sett feil på klokka med en time ! :-)

Hvis du tviler på mine tidsbedømminger kan du sjekke her på dol. Skrev ett innlegg ikke lenge før jeg dro, og ett innlegg noen minutter etter at jeg hadde kommet hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da hva da hva da?

Det var en tråd her tidligere i dag, skrevet av ei dame, som var anonym. Hun gledet seg vilt til en telefonsamtale som skulle finne sted i kveld - med en fyr hun hadde opprettet kontakt med her på internett. Dama virka helt fortapt... - snakker du med henne, nå? *venter på rapport*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart å knyte ferdig i kveld ja!

På et bryllupskort er det vanlig å skrive noe sånt som:

"Tillykke med dagen og fremtiden!"

Hehe.. det er dama med ordene i sin makt! Ser du - all den utdanninga kommer jo til nytte på en eller annen måte, vett'u! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en tråd her tidligere i dag, skrevet av ei dame, som var anonym. Hun gledet seg vilt til en telefonsamtale som skulle finne sted i kveld - med en fyr hun hadde opprettet kontakt med her på internett. Dama virka helt fortapt... - snakker du med henne, nå? *venter på rapport*

Det er ikke meg, men jeg skal lete etter linken! :)

Hvorfor tror dere at det er meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det er ikke meg, men jeg skal lete etter linken! :)

Hvorfor tror dere at det er meg?

De syns vel det virker som om du har draget på damene da...?:)

Uansett, hvis du ikke har funnet tråden, så er den på seksualitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De syns vel det virker som om du har draget på damene da...?:)

Uansett, hvis du ikke har funnet tråden, så er den på seksualitet!

Jeg får sjekke det i morgen. Jeg har sovet 2.5 timer de siste 40 timene, og fortjener nå søvn.

Skal i bryllup i morgen, så nå MÅ jeg ta kvelden for å være frisk og uthvilt i morgen tidlig :)

Du får sove godt og drømme søtt, og så snakkes vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meg, men jeg skal lete etter linken! :)

Hvorfor tror dere at det er meg?

Tror det er deg, fordi du virker som en mystisk skrue, som sikkert nyter telefonsex med ukjente damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...