Gå til innhold

Vanskelig person! Hvordan forholde seg?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Har "ufrivillig kontakt" med et hunkjønn fordi vi ferdes i samme miljøer. Jeg har vært en del fraværende fra disse miljøene i det siste, bl.a. pga sykdom og mye jobb. Da har jeg også hatt lite kontakt med personene der. Det som imidlertid skjer, er at hun smøreblidt alltid tar på seg oppgaven om å informere meg om _viktige ting_ som skal skje, eller "mindre viktige ting" som sammenkomster. Og jeg hører ingen ting. Hun unnlater rett og slett å si det til meg. Dette har skjedd flere ganger nå, med viktige ting. Forklaringen hennes etterpå er:"oi, nei glemte jeg det..uffda!" unnskyldende (falskt). I går fikk jeg greie på at det hadde vært en sammenkomst, fordi en annen påpekte at jeg ikke hadde vært der. (Ikke rart de har vært snurte mot meg i det siste, siden jeg aldri har dukket opp) Han ble ganske sjokka da jeg sa at jeg ikke hadde fått beskjed.

Dette kan umulig være tilfeldigheter, da jeg tidligere lenge har tatt avstand til denne personen pga løgnspredning etc om meg. Hun har nektet for alt når jeg har tatt det opp med henne, og i det siste har jeg tenkt at hun sikkert har skjerpet seg, siden hun virker litt roligere og gladere. Men tydeligvis ikke. Hva jeg tror foregår inni hodet hennes, er at hun ikke taklet at jeg brøt kontakten pga hennes baksnakking, og senere fikk hun for seg at jeg stjal vennene henns. (Noe som i realiteten var stikk motsatt! Hun prøvde ihvertfall, og prøvde også å stille meg i et så dårlig lys som mulig og skvise meg ut.) Tydeligvis har hun en feil i virkelighetsoppfatning-mekanismen eller noe... Men trodde ikke hun kunne være utspekulert som dette.

Altså blir det nå vanskelig... Det er ikke bare-bare å informere de andre om at de ikke må gi beskjeder gjennom henne. Hun er ganske godt likt, og har på en måte "tatt min plass" i kretsen. Derfor kan det hende de vil sympatisere med henne og ikke ta det jeg sier alvorlig, da jeg som sagt ikke har hatt anledning til å være til stede i det siste. Da har hun jaggu nyttet på...

Så HVA kan jeg gjøre? Jeg blir jo helt skvisa ut... og mange av disse viktige tingene blir vedtatt ganske fort, så det er ikke bare-bare å ringe formann etc en gang i uka heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...