Gå til innhold

Hun var her igjen i dag


Gjest ova

Anbefalte innlegg

Ja, nå har hun vært her igjen- med alle sine problemer.

Ja, jeg har hørt på henne og tildels prøvd å komme med noen råd, men nå synes jeg det blir for mye av dette.

I dag var det svigermorproblemer, har hørt det meste av det før.

Tja, egentlig ikke av verste slag heller.

Det er ekkelt å avvise henne også når hun synes hun trenger noen å snakke med. Men må det absolutt snakkes om alle mulig ting, da ?

Idag ble jeg litt oppgitt over henne.

Men noen mennesker er vel slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Dersom man går hjemme med barn, og føler seg en smule urealisert som det heter, er faren stor, for at man ender opp slik.

Noe å engasjere seg i, en hobby, en jobb, etc. vil sikkert hjelpe på.

Utenom det, er vi alle forskjellige. Og graden av svigermortrøbbel oppleves ulikt fra person til person. Også andre typer problemer.

Om det bare er slik at hun klager til deg, og du ikke får noe annet igjen av et slikt vannskap, er det slitsomt. Og lite givende. Dersom hun utenom klagingen, gir deg noe, bør du enten holde ut, eller prøve å få henne inn på et annet spor.

Personlig foretrekker jeg venner som hører på mine små og store tragedier, mine henrykkelser, seiere og ekstaser. Dessuten liker jeg applaus for mine klagesanger.

De rocker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man går hjemme med barn, og føler seg en smule urealisert som det heter, er faren stor, for at man ender opp slik.

Noe å engasjere seg i, en hobby, en jobb, etc. vil sikkert hjelpe på.

Utenom det, er vi alle forskjellige. Og graden av svigermortrøbbel oppleves ulikt fra person til person. Også andre typer problemer.

Om det bare er slik at hun klager til deg, og du ikke får noe annet igjen av et slikt vannskap, er det slitsomt. Og lite givende. Dersom hun utenom klagingen, gir deg noe, bør du enten holde ut, eller prøve å få henne inn på et annet spor.

Personlig foretrekker jeg venner som hører på mine små og store tragedier, mine henrykkelser, seiere og ekstaser. Dessuten liker jeg applaus for mine klagesanger.

De rocker!!

Du har sikkert rett i mye av det du sier her.

Hun er forøvrig hjemmeværende med barn, ja. Og kan hende "noe urealisert". Men er ikke motivert for f.eks. skolegang, og heller ikke jobb. Men jeg skal gjøre et forsøk til angående motivasjonen for å gjøre noe "mer" med livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Jepp, hadde en venninne som var sånn. Hver gang vi traff hverandre eller snakket i telefonen, så klaget hun enten på samboeren sin, hans søster eller hans mor.

Og innimellom på sine egne foreldre.

Jeg ble til slutt drittlei av å høre på det der hver eneste gang jeg snakket med henne.

Men hadde jeg sagt noe, så hadde vel hun eksplodert tenker jeg.......

Jeg synes du skal si ifra, for ingen holder ut med masse syting og klaging i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...