Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Hei på deg, du fagre!

Nytt familiemedl. ankom i natt. Hun var bedårende, likevel litt lita og tynn etter min smak.

Men, et godt lynne virker det som.

Hælga blir preget av mesterskap og trening...Hva jeg skal gjøre, er usikkert ennå:-) Mest sannsynlig er jeg supporter og veldig mamma.

Ser ut for at godværet atter siger inn over oss. Deilig er det.

Jeg skal skrive en mail etter hvert. Har ennå et underskudd på søvn, etter den hete natten med deg*s*

Nå sovna selvsagt minsten av før kveldsen var ferdig. Han har herja ute med valpen i dag. Og fått sin dose Tv, fra mor som prøvde å gjøre husarbeid. DET er veldig vanskelig.

Håper dere får ei fin helg.

Vi snakkes.

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59157-solsikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg snuppa:o)

Så du har ennå ikke kommet deg etter vår heftige natt:o) Hmm det betyr jo at vi ikke kan gjenta det så ofte da*s*

Jeg har hatt barneselskap her i dag, så huset har blitt vasket og støvtørket. Huff for en jobb:o) Bursdagsgjestene var helt utrolige 9 gutter fra 11- 13 år og de var kjempe stille. Nesten utrolig. 6 pizza grandiosa gikk det med og smågodt for 80 kroner forsvant den første halve timen:o)

Sønnen vår har nå den ene bursdagsgjesten på overnattingsbesøk, fikk ikke til å si nei.

På søndag skal vi på familieutflukt:) Skal på flymuseet, de har familiedag der også skal vi på Bodøsjø dagene en tur. Så kommer tante og onkel, foreldrene til happygirl hit på søndag. Skal bli kjempe kos å treffe dem igjen:o) Regner med de har med seg masser av bilder av jenta til happygirl.

Så valpen var skjønn? Du skal se hun legger fort på seg:o) Dere får ha henne som innehund da. En helt innehund må dere vel ha? Husk å ta masser av bilder av henne så jeg får se:o)

Nå skal jeg surfe videre litt før jeg køyer.

Stor klæm og gleder meg til mailen*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59157-solsikke/#findComment-253687
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...