Gå til innhold

FU: Hva er beste tilbehør til sjokolade?


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest undertegnet

Beste tilbehør til sjokolade er krem!

Har sånn krem på flaske som jeg sprøyter en liten topp på hver bit på! Best på freia melkesjokolade.

Nytes i moderate porsjoner og med en kopp sterk sjokokaffe til!

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå: Martini Bianco med is.

Hva sier du naiv - skal vi hive på oss no klær og reise til gyrken på fest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skal jeg ta med meg flaska?

Ja, ta med deg flaska - drikk gjerne litt før du kommer også bare for å være på den sikre siden.

Jeg står nede på motorveien og venter iført blått miniskjørt, grønne strømper, sorte sandaler og hvit blonderskjorte. Vær ikke engstelig for å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ta med deg flaska - drikk gjerne litt før du kommer også bare for å være på den sikre siden.

Jeg står nede på motorveien og venter iført blått miniskjørt, grønne strømper, sorte sandaler og hvit blonderskjorte. Vær ikke engstelig for å ta kontakt.

Neida, jeg drikker meg til mot :-) Jeg er nok i sort fra topp til tå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg drikker meg til mot :-) Jeg er nok i sort fra topp til tå.

Sort? Nåh ... så du er en sånn mystisk en? Vel, det skal vi snart få slutt på. Jeg har invitert med Ch. Anker - jeg regner med vi trenger legehjelp på stedet etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort? Nåh ... så du er en sånn mystisk en? Vel, det skal vi snart få slutt på. Jeg har invitert med Ch. Anker - jeg regner med vi trenger legehjelp på stedet etterhvert.

Ja, det kan trenges. Jeg er litt sånn enten eller...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jacquetta

Kaffe. Jeg spiser aldri sjokolade uten å drikke kaffe. Melk derimot er for barn og kalver - det rører jeg aldri.

"Kaffe. Jeg spiser aldri sjokolade uten å drikke kaffe. Melk derimot er for barn og kalver - det rører jeg aldri.

"

LOL, enig med deg!!!!

Kaffe er kongen!!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iskald cola....mmmmmmMM!!

ahhhh jeg har såååååååå lyst på sjokolade nå.... har ikke touched snop eller sjokolade siden nyttårsforsettet mitt begynte ved midnatt på nyttårsaften *litt stolt da* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...