Gå til innhold

Skade i penis hindrer ereksjon? Hjelp..

Anbefalte innlegg

Gjest tombona

For ca 4-5 måneder siden når jeg og kjæresten min skulle ha sex gjorde hun noe som jeg tror har skadet penis og/eller blodstrømmen til penis og som senere har hindret meg i å få full ereksjon. Mens jeg lå på ryggen med full ereksjon og penis pekte oppover mot magen min tok hun tak i den og dro den mot seg nedover (altså fra meg, mot knærne mine ) såpass langt at jeg kjente en brå smerte i roten av penis, der penis går inn i kroppen, IKKE den selve synlige delen, men i overgangs "leddet" der, jeg mistet umiddelbart ereksjonen og siden har jeg hatt veldige vansker med å få ereksjon. (Det gjelder både på egenhånd og med min kjæreste) Når jeg klarer å få en slags ereksjon så er penis slapp og fyllt bare halveis, hodet er helt bløtt. Det virker som at når jeg omsider har klart å få litt reisning så bare renner alt blodet ut igjen i løpet av et par sekunder, den vil liksom ikke holde på blodet, jeg må presse på for at ikke alt bare skal forsvinne med en gang igjen. Dette er noe som har plaget meg veldig, veldig mye og jeg er ikke av den typen som liker å gå til lege med sånne problemer så jeg håper jeg kan få en forklaring på hva som er galt og evt hva som må gjøres her. Håper på seriøse svar! Hilsen frustrert gutt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59174-skade-i-penis-hindrer-ereksjon-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Rundt svamplegemene i penis er det en tykk hinne som gjør at blodet kan holdes med høyt trykk - det er det som gjør ereksjonen. Ved en kraftig bøying av en stiv penis, kan det bli en rift i denne tykke veggen. Blodet vil da finne veien ut, og man får ikke det høye trykket. Oftest vil dette gro av seg selv - så man blir helt i orden. Når det er gått så lang som 4-5 måneder, synes jeg du bør oppsøke urolog som må undersøke deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...