Gå til innhold

å begynne med p-piller


girl-next-door

Anbefalte innlegg

girl-next-door

Har vurdert å begynne med p-piller.

Litt flaut å si dette, men jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gå fram..... fastlegen min kjenner jeg godt (bor på et lite sted), og har ikke lyst til å gå til ham.

Jeg er 22 år. Går det an å gå på helsestasjonen for å få p-piller?? Eller er jeg for gammel??

Skal jeg bare møte opp på døra, eller må jeg ringe først??

Vet at dette er helt dustete spørsmål, men jeg har aldri vært til lege i voksen alder, og vet bare ikke hvordan disse tingene fungerer........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør nå her damen! Du ringer fastlegen din, ber om time og sier det gjelder prevansjon.

Spiller ingen trille om du bor på et lite sted. Han har garantert sett langt oppi gaura på samtlige kvinnfolk i bøgda, åffer tror du at du vil gjøre noe mer inntrykk enn alle de andre??

Så møter du opp til time, får sjekka blodpumpa, han spør om du røyker eller har noen sykdommer i familien. Og så får du pillene dine.

Hvis du ikke vil ta Gyn hos han med en gang kan du komme tilbake senere, med da får du antakeligvis bare piller for tre mnd av gangen, inntil du har fått sjekka ståa i dalstroka innafor.

Verre er det ikke. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...