Gå til innhold

Herregud......


MsSophie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, her kommer man og tar seg litt nett-tid før sengetid. Og hva skjer? Ikke en dytt.

Men vi kan jo stelle i stand noe, vi. Legge ut penis-bilder og nakenbilder av venninner, krangle om det og bli slettet. Og så kan noen spørre "hva skjedde i går" og så kan vi oppe oss med at vi var her. God plan? Åh, nei. Noen har visst allerede gjort det. Kommer du på noe nyskapende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, her kommer man og tar seg litt nett-tid før sengetid. Og hva skjer? Ikke en dytt.

Men vi kan jo stelle i stand noe, vi. Legge ut penis-bilder og nakenbilder av venninner, krangle om det og bli slettet. Og så kan noen spørre "hva skjedde i går" og så kan vi oppe oss med at vi var her. God plan? Åh, nei. Noen har visst allerede gjort det. Kommer du på noe nyskapende?

....nyskapende?

Sorry.....jeg er edru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....nyskapende?

Sorry.....jeg er edru!

Hmm. Det ville jo kanskje være nyskapende i seg selv. Å scanne inn rompa di i edru tilstand, legge den på nett helt uten å ha drukket? var ikke det noe?

Du har visst én du flørter med (eller tar jeg feil) her på dol, så _noen_ ville kanskje bli særlig begeistret?

*ypper til uanstendighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, gjør det. Så kan vi krangle om det etterpå!

Ser for meg at jeg skreller av pysjen og står her i mine sexye lange ullstrømper, ja...

En husmor truse på toppen gjør nok susen tenker jeg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Det ville jo kanskje være nyskapende i seg selv. Å scanne inn rompa di i edru tilstand, legge den på nett helt uten å ha drukket? var ikke det noe?

Du har visst én du flørter med (eller tar jeg feil) her på dol, så _noen_ ville kanskje bli særlig begeistret?

*ypper til uanstendighet*

Skulle gjerne gjort det, men har ikke scanner.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg at jeg skreller av pysjen og står her i mine sexye lange ullstrømper, ja...

En husmor truse på toppen gjør nok susen tenker jeg.. :-)

Se det! Avsløringer om efas undertøy og greier! Dette begynner å ligne på noe....

Kunne jo være noen ville si som Hugh i Bridget jones dagbok: "Oh mama!" (var det ikke det?)

*fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, gjør det. Så kan vi krangle om det etterpå!

Kan ikke du gå inn til gubben din å få hatt deg litt.....du plagsomt kroppsfiksert ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at jeg skreller av pysjen og står her i mine sexye lange ullstrømper, ja...

En husmor truse på toppen gjør nok susen tenker jeg.. :-)

he he, det hadde vært tøft da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du gå inn til gubben din å få hatt deg litt.....du plagsomt kroppsfiksert ass!

Ok, det var tydeligvis ikke noe gøy. Hva med noe litt mer kroppsfjernt? Dere kan jo krangle litt om muslimer, er ikke det the usual good clean fun her på dol?

*logger snurt av*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det! Avsløringer om efas undertøy og greier! Dette begynner å ligne på noe....

Kunne jo være noen ville si som Hugh i Bridget jones dagbok: "Oh mama!" (var det ikke det?)

*fornøyd*

Noen andre som vil i ilden? Vi kan jo ta en forums undersøkelse..: Hva slags undertøy har du på deg nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...