Gå til innhold

Hvor går grensen for å...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...drikke ut gutter?

Jeg har en kompis nå som skal drikkes ut, og ikveld var vi og planla drikkelaget hans, uten at vi kom fram til det helt store.

Saken er uansett den at halvparten av oss er rimelig klare for å virkelig dra alt som er ut, og noen av oss synes kanskje at enkelte av ideene er en smule drøye.

F.eks. er det ikke uvanlig at gutter som skal drekkes ut blir sent på massasjeinstitutt for en helt normal massasje.

Forslaget som har kommet opp, og som halvparten av oss (eller i hvertfall 40 % av oss er litt imot - flertallet er altså klare for det..) mener, er at vi skal sende han på en skikkelig normal og ordinær massajse på et institutt, for så å - etter at han har sett den deilige dama som skal massere han - bytter hennes plass med en mannlig giggolo og lar han massere han istedet. Han skal ha bind for øynene og ikke vite at det ikke er hun deilige dama som fortsatt masserer han, men hun skal være i rommet og være den som snakker sånn at han ikke aner noen fare.

(Enkelte kjenner folk, så å få dette til er 0 problem).

Når han tar bindet av øynene ser han selvsagt mannen, og blir sikkert noe frustrert der han ligger med kølla i været.

Over 50 % av gutta vil også at denne mannen, fyren som skal drikke ut, i tro at det fortsatt er dama, skal suge han - dersom han vil (alt er på han sine premisser, men han har jo bind for øynene og vet ikke at det ikke er hun deilige dama...).

Hehe.. er dette drøyt?

Jeg er en av mindretallet som synes dette er litt på kanten, selv om jeg - siden jeg kjenner dama hans og vet ting om henne som ikke han vet - er fortjent, for hennes del.

Jeg må innrømme at det er jævla god humor, men noe stygt - mot han. Ikke mot dama hans. Der gir jeg, og de andre faen, og det er kanskje problemet i forhold til at han komme til å få kjørt seg litt ekstra..

Hvor går grensen for sexuelle tilnærminger i drikkelag?

Jeg vet om alt for mange som har opplevd noe av det samme, men da med damer, så unormalt er det ikke, men det er det med at fyren som jo skal uforske vår kompis (som har en smule homofobi...) er en mann...

Jeg håper dette var fyllevås i kveld, selv om det er skrevet ned og mer eller mindre klart (det som er uklart er hvor mye den mannlige stripperen skal gjøre..), men dette er vel litt på kanten?

Vi har selvsagt snakket om at han kan bli noe sur på forloveren og oss andre, men som sagt - alt skjer på han sine premisser, og vil han ikke ha en avsugning med bind for øynene av den deilige dama (som egentlig er en mann....) så skjer det jo selvsagt ikke mer enn hva som er tolerert...

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå tror jeg du tøyser med oss.....:o(

Jeg gjør faktisk ikke det.

Men som sagt, jeg var en av dem som var i mot dette, og det er mulig at enkelte vil komme på andre tanker i morgen når de blir edrue!

Hadde mannen vært en dame ville jeg ikke hatt dårlig samvittighet for å gjøre det, da jeg, som de andre, vet at dama hans ikke alltid har vært like "trofast".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SDD tøyser ALDRI!!

Jeg tøysa ikke nå! Det er faktisk helt sant :)

Men som sagt: det er mulig at enkelte vil komme på andre tanker i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glimrende ide!! I kveld, vel og merke. I morgen og dagen etter når skilsmissen setter inn, ca 4 timer etter at bryllupet har funnet sted, da er det ikke så morsomt. Ikke for å ødelegge moroa, men please rethink! Tror jeg legger meg nu, ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende ide!! I kveld, vel og merke. I morgen og dagen etter når skilsmissen setter inn, ca 4 timer etter at bryllupet har funnet sted, da er det ikke så morsomt. Ikke for å ødelegge moroa, men please rethink! Tror jeg legger meg nu, ha det!

Legger meg selv, jeg. Skal tidlig opp i morgen!

Sov godt!

(Ja, ideen var jævla god i kveld, men det er mulig at det ble litt for mange bajer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Pjuk sier jeg....

At det går an å være så kvalm.....det siste minne dere skal gi ham som ungkar er dårlig samvittighet? Drit i dama, det er denne gutten dere ødelegger....bruk hodet til mere enn å holde ørene fra hverandre.

Gi gutten noen gode minner, noe som gjør at han føler at dere faktisk ønsker ham alt godt i ekteskapet (uansett hva dere synes om dama)

Etter dette utdrikningslaget vet han kun at han har venner som gjør seg morsom på hans bekostning. Hvordan ville du like å ha det bilde i hodet av en mann som suger deg???

Hva ville du ønske at dine kamerater som faktisk var i mot det ville gjort???

Si i fra...hvis det blir vedtatt...vær en god venn og ikke en pervers fyr som leker med andres følelser og seksualitet...

Dette var min første reaksjon på innlegget ditt, så ikke ta det fornærmende opp, men gjør noe trivelig for din venn istedet...

sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man være så ekle i et utdrikningslag da? Kan dere ikke bare finne på noe gøy i stedet?

Og hvordan i all verden skal dere få en gubbe til å suge han? Har dere snakket med denne karen om han er villig til å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du er'kke sann!

Det med å masseres av ei deilig dame for så at en mann overtar uten at kameraten din vet om det hørtes greit nok ut. Mne å få en mann til å suge han..eh .. litt drøyt syns jeg. Syns i det hele tatt at utdrikningslag hvor man prøver å lure bruden eller brudgommen til å være utro er helt idiotisk jeg. Akkurat det er ikke humor i det hele tatt syns jeg.

Du, dere kommer vel på noe bedre enn det der vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du er'kke sann!

Det med å masseres av ei deilig dame for så at en mann overtar uten at kameraten din vet om det hørtes greit nok ut. Mne å få en mann til å suge han..eh .. litt drøyt syns jeg. Syns i det hele tatt at utdrikningslag hvor man prøver å lure bruden eller brudgommen til å være utro er helt idiotisk jeg. Akkurat det er ikke humor i det hele tatt syns jeg.

Du, dere kommer vel på noe bedre enn det der vel? :)

Hehe, forvente å bli skjelt ut, jeg, og så er det knapt noen som har tatt meg seriøst :)

Når det gjelder drikkelaget, så var det med å bytte ut dama med en mann helt sant. Det blir sannsynligvis noe av, men det er jo selvsagt bra humor.

Når det gjeldere denne giggoloens sexuelle tilnærmelser, så var det nok noe uenighet om hvor langt han skulle gå, men så langt som å gi fyren sex (på noen som helst måte...) var bare forslag som kom opp for moro skyld.

Dette blir selvsagt ikke noe av.

Fyren skal få kjørt seg noe til de grader, men ikke på hans (og våres..) samvittighets bekostning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelurven

Du, jeg kan forstå at dette høres morsomt og spennende ut, når dere gutter sitter i lystig lag å fabulerer. faren for at det heller blir en pinlig og ekkel senanse er overhengende!

Å bli drukket ut, en siste knallfest med kameratene før man gifter seg, kan godt inneholde _noen_ småsexye elementer. (Jeg aner det ligger i deres natur)

Men vis han heller at dere virkelig setter pris på han, med å gi han andre opplevelser.

Har han hoppet i fallskjerm? (det skal jo føles som en orgasme, så alibiet for noe pirrende er dekket)

Tenk dere om, hva liker han, hva drømmer han om? Hva har han ikke gjort, som er mulig å få til?

Hvordan er han som type? Liker han fart? Spenning? Trives han best i rolige omgivelser? Dere skal gi han en fest som han kan minnes med et smil om munnen, når kona maser livet av han! :-)

Jeg anbefaler dere tar en ny planleggingsrunde, rundt et kafebord, med god kaffe! Uten alkohol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg kan forstå at dette høres morsomt og spennende ut, når dere gutter sitter i lystig lag å fabulerer. faren for at det heller blir en pinlig og ekkel senanse er overhengende!

Å bli drukket ut, en siste knallfest med kameratene før man gifter seg, kan godt inneholde _noen_ småsexye elementer. (Jeg aner det ligger i deres natur)

Men vis han heller at dere virkelig setter pris på han, med å gi han andre opplevelser.

Har han hoppet i fallskjerm? (det skal jo føles som en orgasme, så alibiet for noe pirrende er dekket)

Tenk dere om, hva liker han, hva drømmer han om? Hva har han ikke gjort, som er mulig å få til?

Hvordan er han som type? Liker han fart? Spenning? Trives han best i rolige omgivelser? Dere skal gi han en fest som han kan minnes med et smil om munnen, når kona maser livet av han! :-)

Jeg anbefaler dere tar en ny planleggingsrunde, rundt et kafebord, med god kaffe! Uten alkohol!

Hehe, vi skal ikke gjøre det der da. Er ikke helt planter!

Les svaret under Anki her nede.

Hvordan han er? Tja... han var den som tok den mest ut av alle i alle år, men ble noe tøffelisert etter at han ble sammen med denne jenta (også en som alltid har vært en i gjengen..).

Men.. det at han alltid har vært den som har tatt den mest ut, og det gjør han fortsatt når han fester uten forloveden, bidrar selvsagt til at fyren skal få kjørt seg noe innihelvete!

Joa, vi skal finne på ting han husker som positivt, ingen tvil om det!

Men litt pinlig skal han nok også få det, dog uten at han må gjøre noe som strider mot all sunn fornuft eller setter liv og helse på spill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen for utdrikningslaget går - der hvor det kan skape utriveligheter i det kommende ekteskapet......

Så lite som dere ser ut til å synes om det kommende ekteskapet burdte dere heller kidnappe mannen slik at han ikke kommer seg i sitt eget bryllup. Det hadde nesten vært mer realt.

Selv om du vet ting om dama hans, så er det et forhold mellom kun dem to. Og jeg er sikker på at du vet ikke alt i dette forholdet . Derfor kan du heller ikke dømme. Alt er ikke bestandig slik det ser ut som.

Vær kompiser eller la det(utdrikningslaget) være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Over 50 % av gutta vil også at denne mannen, fyren som skal drikke ut, i tro at det fortsatt er dama, skal suge han - dersom han vil (alt er på han sine premisser, men han har jo bind for øynene og vet ikke at det ikke er hun deilige dama...).

Hehe.. er dette drøyt? "

Først synes jeg dette hørtes veldig moro ut, for "det er jo noen andre det skjer med": *he-he*

Men så tenkte jeg meg om, og prøvde å sette meg i samme situasjon....

Og da kom jeg frem til at jeg det er for drøyt. Altfor drøyt.

Er han som gutter flest, og får omtrent anfall av å utsettes for det minste hint om at han kan være homo eller like gutter?

Vær klar over at dere ikke bare kan miste en venn for livet, han kan bli så forbannet over å ha blitt lulrt at han regelrett forsøker å kverke noen av dere. Eller i det minste en omgang juling.:-)

Jeg tipper han aldri vil tilgi noe slikt. Og hadde jeg vært hans kommende brud, ville jeg definitivt strøket dere fra gjestelisten de kommende femogtjue år....

Nei, det luretrikset er søren meg noe alvorlig. Jeg tror han kan få alvorlige problemer med seg selv etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...