Gå til innhold

Fotball..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke hvem som beskrev fotball på denne måten:

"Fotball er 22 mann som løper etter en ball i 90 minutter, og til slutt vinner Tyskland..."

Det er faen skjæra meg noe i det ordtaket uansett hvilket lag tyskerne setter på banen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe diktatorisk over dem. Jeg hadde håpa på Paraguay.

Hvordan ligger du an økonomisk?

Hvis man ser bortifra de 600 (la oss si 700..) kronene jeg tapte i VMs første fase, så ligger jeg nå - i forhold til de 500 jeg satt inn på Unibet i går - akkurat i null.

Vant litt på en kamp, satset overskuddet på to andre kamper, og røyk på begge.

Har satse en hundrings på Danmark etterpå, en kamp jeg ikke får sett.

God odds på den kampen. Unibet gir hele 3.3 i odds for at Danmark skal dra i land seieren.

Jeg håper VIRKELIG at de vinner, og at England blir sendt hjem i...ja.. nesten skam, i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fylla i går og sov veldig tungt i morgentimene i dag. Våkna likevel ganske brått da jeg hørte HYL og SKRIK fra diverse leiligheter rundt her. Jeg befinner meg nemlig i Tyskland og det viste seg at Tyskland hadde scoret. Hurra?!

Jeg har altså ikke sett kampen, men leste på VG Nett at de vant fortjent selv om de burde ha scoret tidligere. Det viktigste er jo at de pleier å score. Samma for meg _når_ de gjør det.

Mexico eller USA slår de glatt. og vips! så er de i semifinalen.

Rudi! Rudi! Rudi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hvis man ser bortifra de 600 (la oss si 700..) kronene jeg tapte i VMs første fase, så ligger jeg nå - i forhold til de 500 jeg satt inn på Unibet i går - akkurat i null.

Vant litt på en kamp, satset overskuddet på to andre kamper, og røyk på begge.

Har satse en hundrings på Danmark etterpå, en kamp jeg ikke får sett.

God odds på den kampen. Unibet gir hele 3.3 i odds for at Danmark skal dra i land seieren.

Jeg håper VIRKELIG at de vinner, og at England blir sendt hjem i...ja.. nesten skam, i hvertfall!

Da er vi enige! :-)

Jeg skal sende deg trøstetanker under kampen. Hmm, tenker vi sier i pausen, he he.

Må se og finne noe rødmaling. Melisglasur funker som hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Da er vi enige! :-)

Jeg skal sende deg trøstetanker under kampen. Hmm, tenker vi sier i pausen, he he.

Må se og finne noe rødmaling. Melisglasur funker som hvitt.

Blod er da rødt og fint? Synes du skulle ofre deg litt jeg. Sånn i fotballen ånd!

Bare et _lite_ kutt i et par fingre? Evt. like under øyenbrynet, der blør du masse.....

Nårtid er dette idiotiet over forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Blod er da rødt og fint? Synes du skulle ofre deg litt jeg. Sånn i fotballen ånd!

Bare et _lite_ kutt i et par fingre? Evt. like under øyenbrynet, der blør du masse.....

Nårtid er dette idiotiet over forresten?

Blod er kult! Andres blod, vel og merke. Tror jeg går og snitter litt i høvdingen, han ligger uansett i koma etter en blåtur i går/natt. Merker sikkert ingenting, he he.

Finale 30 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser bortifra de 600 (la oss si 700..) kronene jeg tapte i VMs første fase, så ligger jeg nå - i forhold til de 500 jeg satt inn på Unibet i går - akkurat i null.

Vant litt på en kamp, satset overskuddet på to andre kamper, og røyk på begge.

Har satse en hundrings på Danmark etterpå, en kamp jeg ikke får sett.

God odds på den kampen. Unibet gir hele 3.3 i odds for at Danmark skal dra i land seieren.

Jeg håper VIRKELIG at de vinner, og at England blir sendt hjem i...ja.. nesten skam, i hvertfall!

Pffffft.

Heia Three Lions.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at Tyskerne vant, jeg digger Rudi. Han har en karisma som man bare er nødt til å legge merke til. Blanding av drittsekk og sjarmør.

Synd de gyldne krøllene er borte :-)

Men du, i morgen håper jeg de forp****svenskene ryker ut. De taper 3-1, vi sier det sånn og håper.

Jeg kan ikke unngå å følge med, du skjønner vel det. Stønn............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...