Gå til innhold

FU: I forelskelsens rus...


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

...hvor langt har du gått? :-)

Jeg lo da jeg leste tequilainnlegget. Fordi jeg løy å sa jeg likte rødvin,veeldig godt engang i tiden.

Uvitende om viner som jeg var da trodde jeg fyren hadde god peil. Han hadde luftet (åh, jeg ble imponert) tre flasker fransk rødvin. (trodde franske viner var fenomenale) Den var grrrrrusom! Men jeg drakk, og jeg drakk. Tror jeg kunne fått oscar for den kvelden der.

Hva har du gjort, løyet og "måtte" følge opp, sånn i forelskelsens rus?

Jeg har også vært jordmor for en sau......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk aldri skryti på meg noe, men det hender jeg skryter av meg ting.

"Nei, er du gal, det var selvsagt ikke meg som gjorde det, det må ha vært en annen...".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrytt på meg at jeg kunne mekke bil, drikke en velvoksen mann under bordet (cognac), at jeg visste veien dit vi skulle, at jeg var engelsk.

Håpløse prosjekter, hele greia. Men alt endte stort sett med sex, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Jeg har skrytt på meg at jeg kunne mekke bil, drikke en velvoksen mann under bordet (cognac), at jeg visste veien dit vi skulle, at jeg var engelsk.

Håpløse prosjekter, hele greia. Men alt endte stort sett med sex, i hvert fall.

he,he og det var vel hele poenget? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he og det var vel hele poenget? ;-)

Ja, når man først er kommet så langt er det vel den nakne sannhet som får briste eller bære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange, mange år siden...Da jeg kavet for å komme meg helskinnet innenfor porten og til slutt sto midt på ståtribunen på et overfylt Lerkendal 16. mai, en seiglivet og tradisjonell russehappening som ikke desto mindre også tiltrekker seg uttallige voksne mannfolk som kler seg ut med skjerf, rare hatter og heller innpå ubestemmelig termosdrikke som skrur opp stemningen til nye høyder mens 11 svart-hvit kledde fyrer og 11 husker-ikke kledde fyrer løp rundt og veivet på gresset etter _en_ ball, tror jeg nok at jeg var ganske, ganske forelsket. Særlig i og med at jeg klart og tydelig dr... i fotball. Den gang som nå.

Mange år senere... Jeg var så forelsket og ufattelig kåt at jeg til min egen overraskelse forfattet noen grenseløst erotiske fortellinger med ham og meg i rollene som jeg vekselsvis rødmer og blekner ved tanken på og som jeg da for Guds skyld håper etter hvert har funnet veien til Trash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terningkast6

LOL

Rødvin er oppskrytt spesielt hvis det er snakk om en romantisk aften for to. En blir jo helt tørr i kjeften av den drikka der, og det å kline med en tunge som henger fast i ganen er ikke noe særlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg har skjellt ut mannen så øra flagra og håret reiste seg, skrevet noen //#"%¤""()! mailer og nektet å ta telefonen i ukesvis...

Heldigvis for meg var han like forelsket som jeg og nå bor vi nå sammen :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nursia

Tja... Jeg har ikke akkurat løyet, men på grunn av min sjenanse kom jeg opp i en meget ubehagelig situasjon. Jeg var 17 år, og skulle besøke kjæresten min som studerte på en annen kant av landet. Vi hadde bare vært på en date, men jeg var kjempeforelsket. Mamma ga meg lov til å reise, og sa: Den som intet våger, intet vinner...

Da jeg kom dit var jeg fryktelig nervøs. Han var 22 og veldig voksen syntes jeg. Jeg har alltid vært litt sjenert over litt intime ting. Etter ca en halv time havnet vi i senga. Vi hadde begge tenkt til å gå ut litt senere på kvelden, men vi ble i senga. Han sjenket meg masse cola. Etter hvert begynte jeg å bli veldig tissetrengt, men jeg turte ikke å spørre hvor toalettet var. Tenkte jeg skulle vente til han måtte på do, men det måtte han aldri. Dermed ble vi liggende der. Fra kl 15, til kl 16 neste dag. Så lenge har jeg aldri holdt meg før. Det var helt grusomt. Tror jeg tisset i 10 min da jeg endelig fikk lettet på trykket.

Det høres helt teit ut, men han lo godt da jeg fortalte det noen måneder senere. Vi er fremdeles sammen, men nå er dobesøk helt naturlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...