Gå til innhold

Hva er dere mest og minst fornøyd med ved utseendet deres?u/t


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest sissi

mest fornøyd med høyden,minst fornøyd med huden

mest fornøyd med den venstre puppen, minst fornøyd med den høyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest fornøyd med den venstre puppen, minst fornøyd med den høyre...

Mest fornøyd med puppene, øynene, beina og håret. Minst fornøyd med magen og munnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra magen min, er jeg rimelig fornøyd. Øyne og munn er vel det som utmerker seg mest.

Lillelurven:)Du ser jo helt perfekt ut du*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Hva er det Tanya er fornøyd/misfornøyd med? Bortsett fra puppene, som ALLE jenter har problemer med?

Jeg har faktisk ingen spesielle problemer med puppene jeg, har ikke fått noen klager hittil ihvertfall! ;)

Jeg er vel mest fornøyd med magen, rompa, øynene (når jeg ikke er veldig trøtt for da forsvinner de:) )og leppene!

Minst fornøyd med håret, det har en tendens til å være veldig vanskelig å ha med å gjøre, spesielt når det regner fordi det er mellomting mellom glatt og bølgete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest fornøyd med puppene og leppene, minst fornøyd med cellulittene på lårene...

Ja, også hater jeg neglene mine...

Men jeg er igrunnen mest fornøyd da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

Mest fornøyd med puppene, øynene, beina og håret. Minst fornøyd med magen og munnen!

mest fornøyd med håret,leppene,rumpa og øynene,

¨minst fornøyd med celluittene,nesen,tennene,magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnaffel-laffel

Er mest fornøyd med puppene og leppene, minst fornøyd med cellulittene på lårene...

Ja, også hater jeg neglene mine...

Men jeg er igrunnen mest fornøyd da ;-)

Du kan godt få mine negler, hvis jeg kan få dine pupper :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt få mine negler, hvis jeg kan få dine pupper :o)

Men altså, er det ikke litt trist å ikke ha pupper i det hele tatt? Kanskje jeg bare skal ta frem manikyrsettet og skride til verket. Lurer på hvor lenge siden jeg har gjort noe med stakkarene..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnaffel-laffel

Men altså, er det ikke litt trist å ikke ha pupper i det hele tatt? Kanskje jeg bare skal ta frem manikyrsettet og skride til verket. Lurer på hvor lenge siden jeg har gjort noe med stakkarene..?

Søren da...og jeg som trodde jeg hadde fått kneblet en glimrende deal her nå......*hmmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...