Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

I nesten en måned har jeg hatt problemer med vannlatingen. Når jeg våkner om morgenen, går jeg på do og tisser helt normalt. Men Så begynner det. Akkurat slik det er når man har blærekatarr. Get gir seg liksom ikke, og jeg må bare på do igjen. Men det er liksom ikke like nødvendig som det er når man har blærekatarr (som jeg forøvrig har hatt mange - mange ganger). Sånn er det helt til jeg heller innpå en halvliter med juice eller noe annet å drikke. Da går det over i mange timer og jeg merker ikke noe før kanskje utpå kvelden igjen. For da og gjennta samme greia med drikken. Prøver hos legen viser ingen tegn til blærekatarr/urinveisinfeksjon eller noe annet. Men legen min skrev likevel ut antibiotika som jeg har gått på før. Det hjalp ikke så lenge. Et par uker etterpå var det på'n igjen. Samtidig oppe i alt dette har jeg også merket forskjell i avføringen min. Må det ganske ofte også, uten at det viser seg å være egentlig så nødvendig. Mye lufi magen har også kommet vært et problem oppe i dette. Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre, for det er fryktelig plagsomt.

Er det noe som heter kronisk blærekatarr, eller noe? er 17 år foresten...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59302-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog

Dersom du ikke har urinvisinfeksjon er det ikke så lett å gjøre noe med dette. Kronisk blærekatarr ville legen kunne påvise. Ofte er slike symptomer som du beskriver periodiske. Har man problemer kan slike symptomer ofte føles verrre. Ofte forsvinner plagena av seg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59302-urinveisinfeksjon/#findComment-256625
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...