Gå til innhold

Hvor lenge mensmurringer?


Caro

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter å ha tatt min første Pergotimekur har jeg testet positivt på ClearBlue etter å ha prøvd å bli gravid i 4 år.

Lykken er selvsagt stor, men det er også redselen for at noe skal gå galt. Jeg har hatt en del mensmurringer (er i 5 uke) og lurer derfor på når disse vil avta.

Når kan jeg begynne å slappe av med tanke på spontanabort? Leste at sjansen var litt forhøyet ved bruk av Pergo så jeg er litt nervøs.Tenker også på at de fleste av mine slektninger (mor,tante,kusiner) på morssiden har opplevd spontanaborter.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Gratulerer.

Jeg synes du skal få lutført en ultralydundersøkelsen når du er 6-7 uker for å sikre at alt er i orden. Lykke til.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer.

Jeg synes du skal få lutført en ultralydundersøkelsen når du er 6-7 uker for å sikre at alt er i orden. Lykke til.

Vennlig hilsen

Tusen takk for svar!

Murringene har gitt seg litt og dermed er jeg litt roligere.

Syns det er kjmpeflott å ha et slikt forum hvor man kan få svar på spørsmål man har, så tusen takk at dere er der for oss!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...