Gå til innhold

Lungebetennelse for tredje gang i år!!

Anbefalte innlegg

Hei er ganske fortvilet for tida for nå er tredje lungebetennelsen under behandlig med penicillin dette halve året...

Har astma så eg regna med at det er derfor eg er så utsatt.Kan noen gi råd for dette med oppbygging av immunforsvar?

Det begynner å bli slitende med alle som kommenterer dette hver gang.

Har ikke blitt sykmeldt denne gang for eg kjenne når noe er på gang nå så jeg kommer tidlig til lege for undersøkelse og crp prøve.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59382-lungebetennelse-for-tredje-gang-i-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Lungebetennelser tre ganger pr år er altfor mye. Jeg vil anbefale at du kontakter en lungelege/lungeavdeling på et sykehus og får tatt en skikkeliog undersøkelse. Det kan umulig være astmaen form er årsak til dette. Dette med kosthold osv er selvsagt viktig, og her kan du lære mye i litteraturen rundt omkring. Fysisk fostring er selvsagt også meget viktig. Det er viktig at du finner en treningsform du liker, ellers gjør man det bare ikke. Og mat som du liker og som er sund. Først og fremst må du altså kontakte lungepersonell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...