Gå til innhold

En liten hilsen

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Lenge siden sist. Vet ikke hvorfor jeg havnet her inne i kveld. Det har vært tøffe tider. Og det har vært veldig langt til dataen.

Jeg har i allefall lært at uansett hvor ille ting kan være, så kommer jeg opp igjen. Og er faktisk i stand til å nyte livet mitt innimellom.

Jeg fyller 27 år i morgen. 17. juni. Tenk det. Når jeg ser på hendene mine synes jeg de har blitt gammel. De er det, når jeg betrakter de gjennom øynene til en femåring. Jeg kan ennå huske smilehullene mine oppå knoken. Liten lubben hånd.

Jeg jobber fortsatt med minnene mine. Ble så utrolig glad da jeg så at Bea hadde fått voldsoffererstattning. Jeg syssler også med den tanken. Om å begynne å skrive ned.

Psykologen min har søkt meg inn på Haukåsen. Da skal jeg begynne å skrive. Begynne å føle på smerten. Slippe meg selv fri.

Det er så mye som har skjedd i livet mitt. Jeg kan nå telle 5 overgripere. Pappa, pappas bror, pappas tvillingbror, mammas bror, morfar. Føler ennå det er mer. Det dukker opp minner både om min stefar og hans far. I tillegg er jeg redd min farfar har misbrukt meg. Bare vet liksom.

Da er det 7. Det er rart jeg lever.

Av og til er jeg redd. Det er vondt å miste familien min. Men jeg kan ikke leve i illusjonen om at var normalt.

Heldigvis har jeg mannen min og nære venner. Og dere :)

Takk for at du tok deg tid til meg :)

Klem til alle i natten!

Klem fra Solvelv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59447-en-liten-hilsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rotta Nytt Liv

Hei Solvelv !

*GRATULERER MED DAGEN*

Føler med deg. Har selv blitt volltatt 6 ganger så jeg tror jeg vet hvordan du har det.

Vil bare ønske deg lykke til og ikke gi opp. Stå på ! Hvis du vil prate så treffes jeg på følgende adresse: [email protected]

Bare skriv hvis du føler for det.

*bursdagsklem* fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59447-en-liten-hilsen/#findComment-255140
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...