Gå til innhold

Leker du med dokker?


Gjest begynnerålurelitt

Anbefalte innlegg

Gjest begynnerålurelitt

Jeg har fått et nytt bekjentskap, vi har faktisk blitt ganske gode venner. Jeg har hele tiden syntes at hun har hatt litt rare meninger om ting, og hun virker gankse selvopptatt, men snill er hun og jeg har på følelsen av at det går an å stole på henne.

Men nå begynner jeg å lure litt på hele dama. Da jeg var med henne hjem i helgen ville hun ha meg med på å leke med dokker!!!!! Jeg trodde hun kødda og begynte å le. Men hun var helt alvorlig, og gikk for å hente dokkene sine og alt utstyret. Hun hadde en hel haug med barbiedokker, masse klær til disse, og dokkene hadde egne navn. Hun lurte på hvilke dokker jeg ville ha, men......jeg måtte plutselig hjem..... Det virket som om hun ble fornærmet da jeg ikke ville være med å leke.

Jeg har tenkt mye på dette etterpå, jeg mener, jeg kjenner ikke akkurat så mange voksne som leker med dokker!! Det er da noe underlig? Jeg har selvfølgelig ingen planer om å legge noe vennskap på is pga dette, men....ja....jeg lurer jo litt da på om dette kvinnemennesket er riktig god i hodet sitt. Hun har en sønn på 2 år, og jeg har sett på bilder at hun har plassert alle disse dukkene i ring rundt ungen, mens han sitter der og ser ut som et spørsmålstegn (han var ca 1 år på bildene). Greit at man leker med dokker sammen med sine barn altså, men jeg synes det hele virket unaturlig. Når jeg var hos henne da hun ville leke med dokker sammen med meg, var ikke sønnen hennes der. (han var hos sin far)

Leker du med dokker? Jeg slutta med det for over 20 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gudbevaremegvel...

Nei jeg sluttet å leke med dokker da jeg var omtrent ti år eller deromkring.

Har ingen planer om å ta opp igjen den hobbyen for å si det sånn.

Det der var jo akurat som en Steven King roman....når drar dama frem øksa og begynner å hakke dokkene opp i sine enkelte atomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg leker ikke med dokker...og slutta med det for mange herrens år siden.

Dette virket veldig snodig.

Det snodigste var at hun ville ha deg med på å leke med dem.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...litt skrudd dame, ville eg sei (og når det kjem fra meg, så er det ille! *gliz*)

eg er iallfall ikkje overraska over at barnefaren ikkje bor sammen med henne *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg leker ikke med dokker...og slutta med det for mange herrens år siden.

Dette virket veldig snodig.

Det snodigste var at hun ville ha deg med på å leke med dem.

Mvh

ja det har du jaggu rett i! det med det snodigste. om dama var nokolunde ved sine fulle fem, ville ho sørga for å leike med dokkene i total hemmelighet...

*gruble og kikke på mentalhealth.com etter artige diagnoser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest begynnerålurelitt

Gudbevaremegvel...

Nei jeg sluttet å leke med dokker da jeg var omtrent ti år eller deromkring.

Har ingen planer om å ta opp igjen den hobbyen for å si det sånn.

Det der var jo akurat som en Steven King roman....når drar dama frem øksa og begynner å hakke dokkene opp i sine enkelte atomer??

"Det der var jo akurat som en Steven King roman....når drar dama frem øksa og begynner å hakke dokkene opp i sine enkelte atomer??"

.....for deretter å hogge løs på meg! *svelger hardt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest begynnerålurelitt

Nei, jeg leker ikke med dokker...og slutta med det for mange herrens år siden.

Dette virket veldig snodig.

Det snodigste var at hun ville ha deg med på å leke med dem.

Mvh

Ja du sier noe. Hadde jeg hatt en slik.....hobby, hadde jeg nok holdt det for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...