Gå til innhold

FU: Hva synes du om one nite stands?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg han ennå ikke fått den til å stå hele natten gjennom, så jeg er fortsatt veldig nysgjerrig på slike "one night stands" (finnes two or three nights stands, også?).

Men, siden jeg prøver, sier det vel seg selv at jeg er positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må man vite at man ikke får noen sykdommer. Så må man vite at man vil det. Deretter at man lever slik at ingen blir såret.

Når man har tenkt gjennom alt dette, og vet man ikke kan gjøre det likevel, savner man fordums dager.

Jo,det er akseptablet så lenge tenningen er 110&

Et tilfeldig knull uten minst tre orgasmer, er forkastelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må man vite at man ikke får noen sykdommer. Så må man vite at man vil det. Deretter at man lever slik at ingen blir såret.

Når man har tenkt gjennom alt dette, og vet man ikke kan gjøre det likevel, savner man fordums dager.

Jo,det er akseptablet så lenge tenningen er 110&

Et tilfeldig knull uten minst tre orgasmer, er forkastelig!

Godt å ha deg her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1mann

Helt greit, synes jeg, hvis man treffer noen som har samme utgangspunkt, motiv...

Samtidig skal man være klar over at det er mange ONS som har ført til lengre kjæresteforhold, uten at det i utgangspunktet var tenkt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg han ennå ikke fått den til å stå hele natten gjennom, så jeg er fortsatt veldig nysgjerrig på slike "one night stands" (finnes two or three nights stands, også?).

Men, siden jeg prøver, sier det vel seg selv at jeg er positiv?

Sommernatta i Trøndelag er kort nok for deg vel? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som "naiv"; er man åpen og begge parter er klar over hva dette er, så er saken grei. Da må jeg svare akseptabelt. Folk får gjøre som de vil.

Men jeg synes ikke det er akseptabelt at den ene bevisst går inn for å lure den andre med fagre løfter om fremtiden som aldri blir noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...