Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Problemet med SDD er jo at han ødelegger markedet for oss - han gir seg jo bort gratis. Jeg vet ikke hva vi skal gjøre, men jeg har en følelse av at vi må se oss etter nye produkter å selge.

Hatt det fint i helga?

Jeg skal forresten treffe landsbyidioten i ettermiddag. Hvis hun er her på onsdag, så tar jeg henne med. Er det ok?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59516-zirine/#findComment-255450
Del på andre sider

Problemet med SDD er jo at han ødelegger markedet for oss - han gir seg jo bort gratis. Jeg vet ikke hva vi skal gjøre, men jeg har en følelse av at vi må se oss etter nye produkter å selge.

Hatt det fint i helga?

Jeg skal forresten treffe landsbyidioten i ettermiddag. Hvis hun er her på onsdag, så tar jeg henne med. Er det ok?

Typisk SDD, det eneste han tenker på er f***e, og ikke profitt.....Må revurdere objektet ja.....

Helgen i Trondheim var knakende bra, bryllup i Domen (rakk jo aldri det andre for 3 uker siden...), men dessverre måtte bruden kapitulere ett par timer, med ambulanse, sykehus og hele pakka...Hun og brudgommen kom tilbake, og festen fortsatte...Trondheim er egentlig en trivelig by det.

Kjempe om idioten også blir med, du vet jo hvor og når, så jeg forventer å se dere begge =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59516-zirine/#findComment-255514
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...