Gå til innhold

Til skrekk og advarsel


Zirine

Anbefalte innlegg

Nå har vi fått no nytt å skremme barna våre med. Vi har tidligere hatt draugen, trollet, måkene - mange av våre mødre skremte oss sågar også med våre fedre. Men nå har vi fått et nytt monster vi kan bruke, et monster med et sånt grusomt og fælt utseende at det antagelig også skremmer ungene som har flyttet hjemmefra. Jeg gjetter det kommer til å bli enda mer effektivt enn dodraugen noensinne har vært.

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=6&item=219358

fyttefaen *isj* som han ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde det var bilde av meg du skulle vise.

Man kan nå si mye om deg, men støgg er du nå ikke - så slæpp off :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Fyren ligner mer og mer på Pinoccio...

Nyco dah! Pinoccio er jo søøøt!

Jacko minner mer om en slafsete marengs.

*Grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Han dukker vel snart opp i en eller annen sience fiction film, som marsboer eller'no....og sminke trenger han jo ikke.

Jacko phone hoooome?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Han dukker vel snart opp i en eller annen sience fiction film, som marsboer eller'no....og sminke trenger han jo ikke.

Helt riktig!!!

Han har visstnok en "cameo"-rolle i Men In Black II!

Sannsynligvis som utenomjording. Så da bor det faktisk litt selvironi der også - hvem kunne trodd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Han dukker vel snart opp i en eller annen sience fiction film, som marsboer eller'no....og sminke trenger han jo ikke.

Jacko phone hoooome?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje altfør bløt, men har faktisk medynk med dette stakkarslige, rike vesenet.

Det har helt klart jeg og - men det rokker da ikke ved det faktum at han er nå så stygg at han skremmer både folk og fe.

Normale folk har venner som forteller i klartekst hva en mener - Jacko har venner som er like ille - bare plastikkfolk hele gjenget. Klart det er synd i fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kanskje altfør bløt, men har faktisk medynk med dette stakkarslige, rike vesenet.

Sånn føler jeg det også. Jeg vil IKKE bli rik å ta fettsuging og brystløft. ALDRI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har helt klart jeg og - men det rokker da ikke ved det faktum at han er nå så stygg at han skremmer både folk og fe.

Normale folk har venner som forteller i klartekst hva en mener - Jacko har venner som er like ille - bare plastikkfolk hele gjenget. Klart det er synd i fyren.

Den hippokratiske ed pålegger leger o.l. å utvise etikk i anvendelsen av sine gjerninger. Dette er tydeligvis helt ukjent for de som har skåret opp Jacko. Der har primitiv grådighet erstattet etiske krav. Og du har sikkert rett i at det danser en solid gjeng rundt gullkalv-Jacko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn føler jeg det også. Jeg vil IKKE bli rik å ta fettsuging og brystløft. ALDRI!

Kanskje bare bittebittebittelitt ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis disse bildene virkelig ikke er datamaniuplerte så er det jo faktisk synd på idioten.

Det er vel en grunn til at han går rundt med det tørkle i enhver anledning. Enten holder nesen på å falle av eller så har han løs snørrføring. Kanskje begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...