Gå til innhold

Eplekake II


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmmmmm, hva mer har du lyst til å gjøre med henne?

Jeg kan gjøre henne gravid - og jeg kan kle på henne etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I want the shampoo she is using!!

Har lyst til å sette hodet ditt på en kropp.....men da "outer" jeg hodet ditt, så jeg skal la det være! *s*

Men moro hadde det vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst til å sette hodet ditt på en kropp.....men da "outer" jeg hodet ditt, så jeg skal la det være! *s*

Men moro hadde det vært!

Gjør det da. Conan blir sikkert bare glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å sette hodet ditt på en kropp.....men da "outer" jeg hodet ditt, så jeg skal la det være! *s*

Men moro hadde det vært!

Det må du gjerne gjøre, forutsatt at du legger det ut på galleriet til bassisten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du gjerne gjøre, forutsatt at du legger det ut på galleriet til bassisten. :-)

Men elskling da! Det gjør da ingenting om hun legger ut det barske ansiktet ditt her på doktor online? Du er jo til og med kjekkere enn dr. Anker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men elskling da! Det gjør da ingenting om hun legger ut det barske ansiktet ditt her på doktor online? Du er jo til og med kjekkere enn dr. Anker.

Det er så, pus, men siden dette tross alt er et nettsted for sykelige mennesker, må en ta i betraktning hvilke effekter slike bildepublikasjoner f.eks kan ha på de hjertesvake. Jeg vil ikke ha ansvaret for at de dør med et smil om munnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så, pus, men siden dette tross alt er et nettsted for sykelige mennesker, må en ta i betraktning hvilke effekter slike bildepublikasjoner f.eks kan ha på de hjertesvake. Jeg vil ikke ha ansvaret for at de dør med et smil om munnen...

Ja, jeg tør ikke lage det engang, i ren skrekk for egen reaksjon! :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tør ikke lage det engang, i ren skrekk for egen reaksjon! :) hehe

Her kan du se hve jeg (og flisa) mener, min lerkefugl. Man leker ikke med dynamitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...