Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Hvis man har usikker sex , hva er det da størst sjanse for:

å bli smittet av en sykdom eller bli gravid?

Skrevet

Hei,begge deler!

Bruk prevansjon,om du er i forhold eller ikke så lenge du ikke vil bli gravid(hvis du er jente da):-).

Ved tilfeldig sex så bruk alltid kondom,for det er mye sykdommer som kan få alvorlige konsekvenser.

Jeg maler ikke fanden på veggen,dette er realiteten.

Sørg for beskyttelse, og nyt sommeren:o)

Skrevet

Spiller det noen rolle. Begge deler kan skje, t.o.m. begge deler samtidig.

Bruk beskyttelse, så slipper man å tenke over slikt...

nøffelinøff
Skrevet

det virker jo som om folk ligger med temmelig mange i disse tider, så det er vel begge deler?

Skrevet

Sykdommer! Du ligger ikke bare med en person, men samtidig med alle de tidligere partnerne vedkommende har hatt.......

Skrevet

Sjansen for å bli smittet er like stor hver gang, uavhengig av hvor kvinnen er i eggløsningssyklusen, mens graviditeter er mest sannsynlig i dagene rundt eggløsning. Og, det er ikke slik at disse tingene er gjensidig utelukkende, så man kan faktisk være så heldig at man slår to fluer i en smekk...

Skrevet

Sykdommer! Du ligger ikke bare med en person, men samtidig med alle de tidligere partnerne vedkommende har hatt.......

Det betyr at.... Jeg har altså...Herregud, jeg har altså ligget med....Uææææææh! Angst!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...