Gå til innhold

FU: Hvordan ville din kontaktannonse sett ut?


Babette

Anbefalte innlegg

Mange setter inn kontaktannonse. Mange gjør det ikke. Men alle har vi vel tenkt tanken, en eller flere ganger.

Så hvordan ville din sett ut? Siden dette er helt uhøytidelig og bare for skøy, er det selvsagt bare å svare uansett hvor godt gift du er i virkeligheten.

Hvis jeg skulle velge en kortversjon, ville det bli noe slikt:

Sjarmerende og treningsglad blondine i 40-årene leter etter mann med sans for humor, hunder og hytte på fjellet. Når det gjelder utseende, bør du være over 40, over 180 og over 80 kg. Og røykfri. Bortsett fra det er jeg nokså altetende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der ville det stått noe slikt som;

Utadvendt og trivelig jente på 27, ønsker kontakt med jevnaldrende +/- noen år. Er glad i natur, skiturer (langrenn og slalom), reising både i og utenfor landegrensene, hjemmekvelder i godt selskap og kvelder ute på byen. Er veldig allsidig , og liker impulshandlinger og utfordringer. Er dessuten aktiv i Røde Kors. Det hadde vært hyggelig med noen å dele opplevelsene med! Ta kontakt, så blir vi kanskje kjent?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung mormor i sin beste alder søker ingen. Jeg vil være i fred med mine hobbyer som er maling, skriving og god mat. Jeg ønsker ingen henvendelser fra mennesker jeg aldri har møtt, -jeg har nok nå. Det er et svare strev å være en god venn tilbake for de få vennene jeg allerede har, -så NEI, ikke kontakt meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstemt attraktiv mann søker styrtrik, steingammal og dødssyk kvinne for umiddelbart ekteskap.

Bill.mrk.: "Enearving"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest omtrent slik

Attraktiv kvinne i 40-årene søker en homoseksuell, impotent, formuende mann som har behov for en flott dame å pynte seg med ved festlige anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy, slank sexgudinne med dyre vaner søker rik eldre herre med hjertefeil, formål ekteskap.

Jeg vet om en kandidat. Skal jeg formidle dine ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`m a philipinan girl. Slim, brown eyes and long black hair. I love gardening, houskeeping, to make my man happy, and for five dollar, I`ll love your for a very long time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg gjør det kort og greit:

Nøden dame i begynnelsen av 30-årene søker mann for kos og action. Du må ha bil (helst to), hus, og hytte. Har du cabincruiser også, er du garantert svar. Kanskje oss to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en kandidat. Skal jeg formidle dine ønsker?

Ja! Hurra!

Har sendt deg et bilde av meg i undertøy. Du fikser resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hurra!

Har sendt deg et bilde av meg i undertøy. Du fikser resten?

Ja, flott. Gleder meg til gjøre en god gjerning. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Sær bestemor med flyssete moral søker sportsinteressert pc-reparatør med bobil, pikk og Canal Digital.

Jeg bruker rødt undertøy under grilldressen, og er uimotståelig i caps.

Samler på hasjpiper, voodooguder og ulike versjoner av Gudfaren. Jeg har en forkjærlighet for grevlinger og bayer.

Har sosial evne, men mangler ofte vilje.

Du må ikke ha ilder eller klamme baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...