Gå til innhold

Er man for mye på dol når


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Bare slapp av, det er først når man begynner å lire ut av seg diverse *Snøft*, *Grynt* og *Hmpfr* i RL, at det er fare på ferde. Dvs når man ikke snøfter, grynter eller hmphfrer, men bare sier ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen hektiske 15 timers-vakter med tilgang til nett og tilsvarende våsing på dol, så forsøkte jeg opptil flere ganger å svare på artiklene på VG-nett. Uten hell.

Da forsto jeg at jeg trengte en dol-pause.

Jeg forstår med andre ord problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slapp av, det er først når man begynner å lire ut av seg diverse *Snøft*, *Grynt* og *Hmpfr* i RL, at det er fare på ferde. Dvs når man ikke snøfter, grynter eller hmphfrer, men bare sier ordet.

*ROLF*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare slapp av, det er først når man begynner å lire ut av seg diverse *Snøft*, *Grynt* og *Hmpfr* i RL, at det er fare på ferde. Dvs når man ikke snøfter, grynter eller hmphfrer, men bare sier ordet.

*gisp* Finnes det et DOLavvenningskurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen hektiske 15 timers-vakter med tilgang til nett og tilsvarende våsing på dol, så forsøkte jeg opptil flere ganger å svare på artiklene på VG-nett. Uten hell.

Da forsto jeg at jeg trengte en dol-pause.

Jeg forstår med andre ord problemet :)

Det er alltids en trøst at du definitivt er sykere enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slapp av, det er først når man begynner å lire ut av seg diverse *Snøft*, *Grynt* og *Hmpfr* i RL, at det er fare på ferde. Dvs når man ikke snøfter, grynter eller hmphfrer, men bare sier ordet.

Det har jeg da gjort lenge. Dessuten lyder jeg navnet Zirine. Men det kunne vært verre - jeg kunne hatt nicket SierDuDet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gisp* Finnes det et DOLavvenningskurs?

Nå kommer sommeren - da blir det så kjedelig her likevel. Jeg foreslår vi bruker pengene på andre ting enn avvenningskurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltids en trøst at du definitivt er sykere enn meg :)

Det må vel egentlig være en veldig mager trøst, men klamrer man etter halmstrå så funker det kanskje å bruke meg som eksempel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel egentlig være en veldig mager trøst, men klamrer man etter halmstrå så funker det kanskje å bruke meg som eksempel :)

Det funker alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Det har jeg da gjort lenge. Dessuten lyder jeg navnet Zirine. Men det kunne vært verre - jeg kunne hatt nicket SierDuDet :)

Du aner ikke hvor godt var å høre dette! :-)

You'll neeever walk alooone....

Når det gjelder oppdatering, så fomla jeg rundt på hele høvdingskrotten en gang, - han hadde vært ufin og ynta frampå at jeg tilbrakte vel mye tid på pc'n - etter en heftig runde. Hva erre du holder på med?! sier høvdingen. Leiter etter oppdateringa, svarer jeg. Det var da han ble tvunget til å innse sin begrensning. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*ROLF*

For ikke å snakke om ROLF, ja. ;-)

Høvdingen har en spillekompis ved navn Rolf, jeg har like store problemer med å holde meg alvorlig hver gang jeg prater med ham på telefon.

Får liksom lyst til å si; Hei ROLF, lenge siden sist vi ROLFA nå, gitt? Og med deg går det bra? Du ROLFER og står i? Høvdingen, sier du? T'øyeblikk, så skal jeg ROLFE på'n. Hadet da, ROLFELIROLF!

Impulskontrollen er ennå intakt, men svært skjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om ROLF, ja. ;-)

Høvdingen har en spillekompis ved navn Rolf, jeg har like store problemer med å holde meg alvorlig hver gang jeg prater med ham på telefon.

Får liksom lyst til å si; Hei ROLF, lenge siden sist vi ROLFA nå, gitt? Og med deg går det bra? Du ROLFER og står i? Høvdingen, sier du? T'øyeblikk, så skal jeg ROLFE på'n. Hadet da, ROLFELIROLF!

Impulskontrollen er ennå intakt, men svært skjør.

*ler så jeg rister*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...