Gå til innhold

et litt spesiellt innlegg her


Gjest Gullet

Anbefalte innlegg

Gjest Gullet

Jeg har et dilemma som jeg håper mange har tid til å hjelpe meg å få svar på. P.g.a dårlig helse har jeg nå fått innvilget omskolering eller attføring slik at jeg kan få en jobb jeg kan takle. Før det ble bestemt at jeg skulle slutte i jobben har vi forsøkt å bli gravid ,men uten hell..Jeg er redd for at vi kan ha store problemer med å bli gravid. Vi elsker unger men har alltid ville vente fordi det er mest praktisk slik

Nå vil vi ha , men nå skal jeg begynne på skole og da går jeg ned 40% i lønn og det vil bli tøft å få en unge å studere samtidig(hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid).

Tingen er at hvis jeg venter i 4 år med å prøve å begynne å bli gravid kan det være enda vanskeligere og kanskje umulig.Dessuten syntes jeg at det er dumt å få en unge så seint. Jeg er 25år nå og samboeren min og jeg har vært sammen i 7 og 1/2 år.Slik at vi føler det er på tide.

Et annet dilemma er at sjansen for å få flerbarnsfødsler er mye større når du går på disse hormonkurene.Hvordan skal vi kunne klare oss da hvis det skjer. jeg har så lyst på barn og føler meg såååå klar for det.Jeg er den største "barneelskeren "i venneflokken og jeg er den eneste som ikke har barn eller er gravid.

Så hva skal jeg gjøre?

Jeg blir gal fordi jeg tenker på det hele tiden. Jeg føler også at forholdet vårt er overklar for et barn og at det kan ta en negativ vending hvis det går for lang tid. Please jeg er så fortvilet og trenger gode råd!!!!!

Dette innlegget er egentlig lagt inn under "u.barnløshet", men jeg tenkte at du kanskje kunne si meg hva trygdekontoret ville kunne hjelpet meg med hvis jeg velger å prøve å bli gravid.Får jeg nok hjelp til å kunne overleve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...