Lillelurven Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hva sier du, skal vi ta noen bilder av oss to sammen? Og kalle dem "Smilehull" He,he...Følte det var en treffende tittel for mine fagre lår, hvertfall*s* Du, i dag har jeg vaska hus. Jeees, helt sant. Skoleferien fra onsdag, og jeg fatter ikke at jeg snart har en 3.klassing i hus. For ikke å snakke om at årene må ha klistret seg fast på meg et sted! Nåsovna Eirik aaalt for tidlig, utslitt han, lille vennen. Men, mor driter i kaos i rutinene, og nyter en liten stund på pc`n. Håper dere har det fint. Utvikklet vannsprutingen seg? *glis* Klæm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59624-solsikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Savnet meldingen fra deg i morrest:o) Det er liksom blitt rutine det*s* Men tenkte selvsagt ikke å legge inn melding til deg i stedet: Jo vi kan ta bilder av oss selv og kalle dem smilehull, helt klart passende navn for meg også. Men tørr ikke legge dem ut på nettet, alt for feig til det:o) Vannsprutingen utviklet seg ikke nei, vi gikk tur med hunden i stedet for. Og han er jo blitt så lydig, brukte ikke bånd på han en gang(jada vet det er båndtvang). Du har tredje klassing og jeg har sjette klassing snart, hvor blir tiden av? Den flyr avgårde det er sikkert*s* Har kjøpt fredsliljer som vi skal gi til helsesøstrene som sluttet, tar den ene med på skolen. Poetica har hjulpet meg med å skrive kortene, men vet ikke om det ble for voldsomt? Kanskje et enkelt takk er nok? Men det Poetica skrev var kjempe flott og jeg står inne for alt, men litt redd for at de skal oppfatte det voldsomt da:o) Meg i ett nøtteskall det der*s* Nå skal jeg rydde litt i huset før jeg får ungene i seng. Sambo er ikke ferdig på jobb før kl 22 i kveld, så jeg regner med jeg havner her igjen om en stund*s* Vi snakkes:o) Stor klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59624-solsikke/#findComment-256181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.