Gå til innhold

Hvor går grensen til en bitter mor..


Gjest Huff å huff

Anbefalte innlegg

Gjest Huff å huff

En liten tankevekker til mødre som er bittre på sine e`x partnere, og hevner seg igjennom barna..

Ingen tenker på hvilken SKADE en liten gutt som på sin egen 5-årsdag, håper det er PAPPA som kommer hver eneste gang det ringer på døra, men PAPPA kommer ikke, for han har fått klar beskjed fra MAMMA om å holde seg UNNA..!!!

Gutten vet ingenting om det han, for det har ikke MAMMA fortalt han, heller ikke at MAMMA lar være å ta telefonen når PAPPA ringer kun for å Gratulere storgutten sin med dagen, eneste hun sier til gutten, er at PAPPA hadde sikkert ikke tid, eller glemte det..

I siste forsøk på å nå frem, sendes en tekstmelding, som inneholder hvor stolt PAPPA er over storgutten sin, som er blitt 5 år og at gaven ligger å venter til han kommer..

Eneste svaret som kommer tilbake er, definisjonen på en DRITTSEKK i 2 meldinger, noe mor mener far passer perfekt..

Den dagen som gutten hadde gledet seg til i flere uker, klarer mor å ødelegge.

Mor vet at gutten er svært knyttet til pappa, og at dagen hadde vært komplett hvis han fikk gratulasjonen fra pappan sin.

Flere som var tilstede, forteller at gutten virket trist og pratet mye om pappa.

Ingen visste at pappa prøvde fortvilt, uten å lykkes :(

Bare en hevngjerrig mor visste sannheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns synd på gutten ja, det skulle vært straffbart å behandle andre mennesker sånn. Sitter litt på andre siden selv med ei jente som hadde bursdag for 2 uker siden og pappa'n ringte ikke. 6mnd siden sist han ringte. Det burde også være straffbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den opprinnelige m&m

Bedritent gjort. Hadde jeg vært pappaen hadde jeg troppet opp når jeg visste det var andre tilstede, og komemt med pakke. Så hadde mora fått problemer med å nekte ham adgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kulemegherogder

Enkelte mødre burde hatt en kule.

Helt sant, enkelte mødre burde hatt en kule, og dobbelt så mange fedre burde hatt minst to kuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant, enkelte mødre burde hatt en kule, og dobbelt så mange fedre burde hatt minst to kuler.

Mange fedre burde også helt klart hatt en og annen kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pipperill

Helt sant, enkelte mødre burde hatt en kule, og dobbelt så mange fedre burde hatt minst to kuler.

Kule og kule, Fru Blom...

Tja, kommer an på hvor mange historier du kjenner om fedre kontra mødre, det.

Jeg har de værste om mødre som holder på som denne mora gjør og deler derfor de fleste mine til dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...