Gå til innhold

Faen i helvete - oppvaskkost!!


gyrken

Anbefalte innlegg

Jeg er drittlei av at mistermannen bruker oppvaskkosten til å måke av matrester og saus ned i søppelbøtta. Så står den der etterpå og er full av drit, så jeg må vaske den i oppvaskmaskina før jeg orker å bruke den til å vaske opp med. Faen i helvete!! Jævla drittmann!

Det er ikke alt i et samliv man kan snakke seg til enighet om. Vi kommer aldri til å bli enige om dette. Bør vi skilles? Jeg er så jævlig forbanna at jeg har lyst å gå og kjøpe meg min egen oppvaskkost som han aldri skal få lov å låne. Det er et bedritent liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sånn er min også! Mon tro om det er noe genetisk innkodet i mannearten, som gjør at de bare MÅ grise til oppvaskkoster? :-)

Løsningen min har vært å kjøpe to koster. En farge av hver. For eksempel en rød til resteskraping...R som i RØD, og R som i Rester. Og en blå til mere delikate oppgaver.

Det har funket sånn tålig bra i perioder. Men plutselig så ligger den blå der, skikkelig innsauset i griseri....Da må temaet opp på plakaten igjen.

Jeg har et svakt håp...kanskje, bare kanskje, en gang i fremtiden vil han huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann vasket mellom gulvflisene på kjøkkenet i dag med oppvaskkosten og klorin! Men med alle påfunnene hans når det gjelder vasking og rydding så overasket det meg ikke noe særlig. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så du får lyst til å BANNLYSE han fra kjøkkenet til EVIG tid!!! Ikke sant? Smart kar, han Mistermannen. Typene til Amiga og molli henger ikke langt etter. Selv har jeg har selvfølgelig sørget for å bli persona non grata på kjøkkenet for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Tips:

Bruk tannbørsten hans til å måke dine matrester neste gang.

- Eller kjøp dere oppvaskmaskin, (for hans penger) så slipper du å se den kosten mer hele ditt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fytterakkernsin!!!

Her trengs det tiltak ja - her overskrides grensen mellom rot og griseri.

Har to forslag til angrepsvinkel:

A)

Neste gang du kommer over kosten (med dritt på), spretter du opp på kjøkkenbordet og hyler med ditt kraftigste kjerringhyl:

"Din GRIS! Nå er det pinadø gått MARK i oppvaskkosten!!!"

Så får vi håpe han iler til og ordner opp etter seg.

B)

Samme framgangsmåte som over, men om du har mage til det: Gå på en sportsforretning med sportsfiskeavdeling. Der kan du kjøpe levende maggot (altså agn, altså fluelarver.... ).

Disse kan ved passende anledning når synderen er hjemme strøs rundt kosten.

Gjenta kjerringhyl, og be store mistermannen å rydde opp etter seg....

Noen må bare lære "the hard way"... :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør selvsagt skille deg og finne en ny mann. I mellomtiden kan du gjøre som meg; Ha to oppvaskkoster. En til forvask og en til finvask. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...