Gå til innhold

Hvordan få tiden til å gå fortere...


Gjest Aina E

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E

(bortsett fra å DOLe...)

Sitter her og venter på at klokka skal bli 02. For DA skal jeg vekke hele familien!

He, he.

Med gryytelokk! (Neida, ikke gjør det med noen, jeg holdt på å få hjerteattakk da jeg i min ungdomstid ble vekket sånn av min mor. Hun syns jeg hadde bråket litt for mye etter å ha kommet hjem midt på natta etter en fest, så det var hennes hevn.)

Til poenget: Vi reiser kl. 02.30 i natt til gardermoen, for vi skal til syden, ædda bædda!

Alt er klart, mutter'n og en poltimann passer huset, koffertene er klare, unga har fått ido-form, jeg slipper valium, roen har senket seg... Og i morra på denne tiden nyter jeg en iskald baileys på en eller annen varm veranda mens jeg titter utover atlanterhavet.

Star Tour holdt på å gi meg panikk en liten stund, men! Vi ringte for å sjekke om reiseforsikringen var i boks, men de kunne desverre fortelle oss at turen vår var avbooket kl. 5 forrige onsdag... "Shit og fandens tippoldemor" tenkte jeg og hjertet banket fort som fy. "Vi som er klare til å reise og alt!"

De hadde ikke registrert innbetalingen vår, nemlig. Enda vi hadde kvittering på at vi hadde betalt innen tidsfristen og t.o.m. hadde faxet kvitteringen!

Etter en times tid med nirøyking og telefonsamtaler, kom vi fram til at flyet var fullt og registreringen var uteblitt fordi min (ikke fullt så kjære akkurat da) samboer hadde skrevet feil referansenummer på kvitteringen!

Mannen på kundeservice lurte noen øyeblikk på om han skulle losjere oss inn i cockpiten, fordi en eller annen guide ikke skulle være med.

Det endte med at han "tryllet frem" tre seter og måtte kaste ut en annen fyr som hadde betalt litt forsinket for at vi skulle få være med. Puh.

Så da drar vi. Men om vi kommer hjem igjen er et helt annet kapittel (Stikkord: flygelederstreik).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi komme ned og vekke dere - for sikkerhets skyld? Eller skal vi bare ta billettene, hvis dere ikke er til å få våkne?

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Skal vi komme ned og vekke dere - for sikkerhets skyld? Eller skal vi bare ta billettene, hvis dere ikke er til å få våkne?

*knegg*

Ta og ta... De ligger i skranken på Gardermoen, så om ikke du kan legitimere deg som meg, så får du deg i alle fall en kjøretur.

He, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere en aldeles nydelig og ikke minst VELFORTJENT ferietur! Gleder meg veldig til å se dere vel hjemme igjen! :-)

....nå har dere kanskje landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Ønsker dere en aldeles nydelig og ikke minst VELFORTJENT ferietur! Gleder meg veldig til å se dere vel hjemme igjen! :-)

....nå har dere kanskje landet.

Jippi Yeah. Ferien er halvveis overstätt... Fant en sänn internett-terminal i resepsjonen pä hotellet skjönner du.

Vi betalte kr 5.200 for ferien og full pris regnet vi ut at ville kommet pä over kr 23.000!! Griseflaks?

Men her er det svinevarmt. Orker nesten ikke ä gä ut döra midt pä dagen... Sä det spörs vel om jegblir särlig brun! See you!

(PS Fär ikke sendt sms, men har fätt den fra deg... Er det fortsatt drittvär hjemme?Og hvamed flyvelederstreik??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Skal vi sende deg et kort ? Skal kjenne etter om jeg er misunnelig, bare jeg våkner litt. God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...