Gå til innhold

jeg klarte det igjen..

Anbefalte innlegg

Gjest lost&confused

for to år siden ble n venninne av meg voldtatt.. har så dårlig samvittighet...det var på en ferje...og jeg var på samme ferjen... burde ha gjort noe for å forhindre det..hadde jeg bare visst hva....fikk jo ikke vite før noen dager senere...eller jeg gjettet jo, men likevel..visste det ikke sikkert.. da jeg fikk vite det.. følte det som om noen bare slo meg i magen... om og om igjen....kommer aldri til å tilgi meg selv for at jeg ikke passet bedre på henne...

og nå...nå har jeg kalrt det igjen.. var på fest med en venninne på fredag...noen outtet et eller annet i drinkene våre så vi ble totalt sløve..hun ble verre enn meg...vi ble dratt inn på hvert vårt rom av hver vår gutt...

og det skjedde igjen....han tok ikke nei for et svar da hun sa nei..brukte makt..han på mittt rom tok heller ikke nei for et svar.. men for det første kom han aldri så langt som han andre gjorde...og for det andre er ikke det det verste...det verste er at jeg lot det skje igjen...det som jeg hadde lovet megselv at jeg aldri mer skulle la skje noen jeg kjente...det skjedde igjen.n...jeg klarte ikke passe på henne..

ok de var 7 år eldre enn meg og 5 år eldre enn henne og vi var sløvet ned...men likvel..jeg skulle passet på henne...slik jeg ikke gjorde med hun andre venninnen min..og som jeg nå heller ikke kalrte å jøre med denne... har så dårlig samvittighet for at jeg ikke kalrte å passe på henne...

unnnskyld...visste ikke hvor ellerse jeg skulle skrive dette---

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59698-jeg-klarte-det-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lost&confused

Det er IKKE din feil!!

Man kan ikke vite på forhånd at slikt kan skje...

Har du noen å prate med om dette??

hvis du mener om jeg får prof.hjelp så nei...

har snakket med hun som var der..

noen andre venninner av meg har fått vite..men det er vel det

skulle passet bedre på henne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59698-jeg-klarte-det-igjen/#findComment-257223
Del på andre sider

hvis du mener om jeg får prof.hjelp så nei...

har snakket med hun som var der..

noen andre venninner av meg har fått vite..men det er vel det

skulle passet bedre på henne

kjære, lost&confused!

tro mine ord: det er IKKE din feil.

jeg vet hvordan du har det. jeg sto i trappa opp til stua til venninna mi og så på at stefaren hennes mørbanka og voldtok henne.

tro mine ord: JEG TENKTE DET SAMME SOM DEG!!!

hvorfor gjorde jeg ingenting?

hva tenkte jeg på?

han visste ikke at jeg var der. hvis han så meg, ville han kanskje gjøre det samme mot meg??

hvorfor skreik jeg ikke?

hvorfor løp jeg ikke til telefonen og ringte noen?

hvorfor passet jeg ikke på henne? hun var jo ett år yngre enn meg. JEG skulle passe på henne!!!

det tok laaang tid før jeg skjønte at det ikke var min skyld. jeg kunne ikke forutsi det som skjedde. heller ikke visste jeg da at jeg "stivnet" fordi det vekket minner fra mine egne erfaringer som jeg ikke var klar over.

men det var IKKE MIN FEIL!

det er heller IKKE DIN FEIL!

sender deg en stor klem hvis du vil ha den.

og vil anbefale deg og prate med noen om det. vet det er vanskelig, men det blir lettere etter hvert.

før jeg sier lykke til, vil jeg bare gjenta:

DET VAR IKKE DIN FEIL!

lykke til! klem fra agapetos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59698-jeg-klarte-det-igjen/#findComment-260012
Del på andre sider

Gjest lost&confused

kjære, lost&confused!

tro mine ord: det er IKKE din feil.

jeg vet hvordan du har det. jeg sto i trappa opp til stua til venninna mi og så på at stefaren hennes mørbanka og voldtok henne.

tro mine ord: JEG TENKTE DET SAMME SOM DEG!!!

hvorfor gjorde jeg ingenting?

hva tenkte jeg på?

han visste ikke at jeg var der. hvis han så meg, ville han kanskje gjøre det samme mot meg??

hvorfor skreik jeg ikke?

hvorfor løp jeg ikke til telefonen og ringte noen?

hvorfor passet jeg ikke på henne? hun var jo ett år yngre enn meg. JEG skulle passe på henne!!!

det tok laaang tid før jeg skjønte at det ikke var min skyld. jeg kunne ikke forutsi det som skjedde. heller ikke visste jeg da at jeg "stivnet" fordi det vekket minner fra mine egne erfaringer som jeg ikke var klar over.

men det var IKKE MIN FEIL!

det er heller IKKE DIN FEIL!

sender deg en stor klem hvis du vil ha den.

og vil anbefale deg og prate med noen om det. vet det er vanskelig, men det blir lettere etter hvert.

før jeg sier lykke til, vil jeg bare gjenta:

DET VAR IKKE DIN FEIL!

lykke til! klem fra agapetos

hmz..v.et ikke hva jeg skal si til den...azzza... på en måte så er det jo ikke min feil..det er han dritten som er..tja..dritten..men likevel.. kunne jeg gjort noe? kunne jeg forhindret det?

skulle ønske jeg kunne skru tilbake tiden..men hvem skulle vel ikke det?

tingen er at lizzom..jeg skjønner ikke..jeg føler at det har skjeddd med meg..vet jo at det ikke ahr det..men iblant når gutter eller menn tar på meg stivner jeg totalt..tilog med mine beste venner..

er vel fordi jeg har hørt så mye , lest så mye og har så mange bekjente som har opplevd overgrep...

blir abre så maktesløs...azza-.--hun var i rommet rett ved siden av meg...har sagt unnskyld til henne og hun sier at jeg ikke skal unnskylde meg, men jeg klarer ikke å gi slipp på det...

hvorfdan gi slipp?

*klemmer tilbake*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59698-jeg-klarte-det-igjen/#findComment-261213
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...