Gå til innhold

CLA


gutt23

Anbefalte innlegg

Hva er CLA og har dette noen effekt. Det er jo ganske dyrt og jeg vil gjerne vite om det har noen effekt för jeg begynner aa bruke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg så at det ikke var noen andre som har svart deg så jeg kan jo gjøre det jeg..

Jeg har prøvd alle CLA pillene som finnes i butikkene, på postordre og overalt. Har ikke prøvd noe flytende.

Ikke en eneste av de fordømte pillene har hjulpet meg.

Da skal det i tillegg sies at jeg spiste normalt, ikke trente noe særlig(kanskje en gang i uken). Derimot min venninne, gikk ikke ned i vekt, hun bare så slankere ut, hadde mistet litt fett på siden osv. men hun la om hele kostholdet spiste bare sunn mat, og til faste tider, trente neste hver dag.

Og gjør man som henne går man jo ned uansett, for det er måten å gjøre det på, men bare ved bruk av pillene går du nesten ikke ned noe, hvis du går ned i det hele tatt. TRO MEG DET ER IKKE VERDT PENGENE!!! Bruk de på noe annet, som feks. treningstimer på sats ol.

Fra en som brukt alt for mange tusen på noe som ikke funker!!!

Fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min påstår at det hjelper, både hun og en veninne bruker det. Men jeg vil gjerne høre fra flere før jeg eventuellt kjøper det.

Her kan du lese mer:

http://www.tonalin.no/t_a.asp?lcid=1044

Jeg bruker flytende CLA, og det er ikke tvil om at det virker.

Kiloene blir nok ikke færre, men jeg har gått inn i cm, samt blitt mye fastere.

Den flytende smaker ikke akkurat nydelig, men jeg har ingen problemer med å ta den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...