Gå til innhold

leie ut leilighet - pris


Gjest Miss77

Anbefalte innlegg

Gjest Miss77

Hei.

Jeg har en leilighet på Grunerløkka. I en stille gate men likevel VELDIG sentralt.

Leiligheten har parkett på alle gulv. Nyoppusset kjøkken med kirsebær og stålfronter på kjøleskap, ovn, mikrobølgeovn. Og en kokeøy med "touch" kokeplate.

Badet har varmekabler.

Leiligheten er 58 kvm. Ellers er leiligheten lys og luftig.

Har dere noen anelse om hvor mye jeg kan kreve i leie for denne?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Nei.

Men er ikke det bare å kjøpe Aftenposten Aften noen dager, så får du et greit bilde av utleiemarkedet og prisene der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den gammel eller ny? Hvis vinduene begynner å råtne eller det skjer andre ikke så veldig hyggelige ting der, går jo prisen fort ned noen hakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar den hvis du ikke krever for mye i leie....

Kjenner en heldiggris på Grünerløkka som betaler 2500 kr i måneden for en 3-roms (store rom)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss77

Jeg tar den hvis du ikke krever for mye i leie....

Kjenner en heldiggris på Grünerløkka som betaler 2500 kr i måneden for en 3-roms (store rom)...

Oj... 2 500 hørtes litt lite ut...

Jeg hadde lissom HÅPET på å få kr 10 000,- for min jeg da...

Leiligheten passer perfekt for et par.

Kanskje jeg drømmer litt for mye?!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj... 2 500 hørtes litt lite ut...

Jeg hadde lissom HÅPET på å få kr 10 000,- for min jeg da...

Leiligheten passer perfekt for et par.

Kanskje jeg drømmer litt for mye?!

:-)

Du kan nok helt fint kreve mer enn 2500... men 10 000 er for mye å håpe på... er ikke mange som har råd til det... (bortsett fra Kjell Inge Røkke).

Tanta mi leide ut en helt nyoppusset leilighet midt i Oslo sentrum på samme str. som din for 5500/mnd (kunne krevd oppimot 7000/mnd). Men dette er i ALLER beste strøk i Oslo vest...

Gjør som Ørkenvandreren sa, sonder markedet i Aftenposten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...