Gå til innhold

Kan sms brukes som bevis..??


Gjest -Sander_

Anbefalte innlegg

Gjest -Sander_

Har en rettsak gående, og jeg lurer på om det går an å få utskrift fra Netcom som viser innhold i meldingen..?

Hvor langt bak i tid kan man evt. få utskrift fra..?

Hvilken tyngde har slike bevis..?

Må rekke bussen til jobben, men håper det er gode svar når jeg logger meg på i kveld :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror sms blir slettet etter 6 mnd eller noe (eller var det 2 år....??). Bevistyngden må du nok snakke med advokaten din om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan vel gi deg utskrift på at du har mottatt en sms på gjeldende tidspunkt (tror de lagrer info i 6 mnd), men de kan ikke på noen måte vise til innholdet. De kan bare bekrefte at det ble sendt/ mottatt meldinger.

Desverre!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sms blir slettet etter 6 mnd eller noe (eller var det 2 år....??). Bevistyngden må du nok snakke med advokaten din om...

Sms som ikke ligger lagret på telefonen kan vel ikke brukes som bevis? Synes å huske de prøvde å spore slikt i den der Gry Hossein-saken, men der kom de iallefall ingen vei.

Men for all del - hvorfor ikke ringe Netcom og spørre? Er det VIRKELIG prekært, så kan det jo hende de har sine avanserte måter å gjøre det på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...