Gå til innhold

I love you too....


Babette

Anbefalte innlegg

I blant må jeg med undring registrere at vi er blitt et veldig kjærlig folkeferd her til lands. Iallfall virker det sånn. Folk klemmer og koser både på nett og i virkeligheten, og foreldre og voksne barn og vanlige venner sier "Jeg er glad i deg" til hverandre på TV.

For 20 år siden håndhilste vi, i dag klemmer vi.

Hvorfor er det blitt slik? Og er det påtatt eller ekte? Jeg liker ikke å klemme gud og hvermann, og jeg klarer ikke å si "jeg er glad i deg" til andre enn kjæresten og smånevøene. Definitivt ikke til moren min iallfall.

Hva mener allmuen? Har vi snappet det opp fra amerikanske filmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg klemmer er det i alle fall ekte:o) Jeg klemmer barna mine veldig ofte, kysser dem og forteller dem hvor glade jeg er i dem. Det var nok ikke så vanlig før, for jeg kan ikke huske at mine foreldre var slik mot oss barna. Men jeg bestemte meg tidlig for at mine barn skulle koses med og jeg skulle fortelle dem daglig at jeg var glade i dem.

Jeg klemmer venniner også, dette er ekte. Tanter og onkler klemmes og klart det er ekte. Spesielt tanter og onkler som er langveisfarende. Bestemor klemmes, ekte ja helt klart.

Har t.o.m klemt Lillelurven i RL og det var også helt ekte. Jeg synes klemming er helt greit og ikke noe påtatt. Enkelte ganger passer det seg ikke mens andre ganger passer det seg.

På nettet strør jeg rundt meg med klemmer til de som vil ha:o) Hvorfor ikke?

Fikk lyst til å gi deg en stor klem Babette*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...