Gå til innhold

Flour som ikke vil vekk ??

Anbefalte innlegg

Var hos tannlegen forrige uke, og fikk flour på tennene. Har mistet litt av skallet på en tann, så det er et liten "hull" i tannen lixom. Fikk flour inni der, men nå ser det ut som om det ikek vil gå bort ? Det er gult inni "hullet" og det var det ikke før jeg dro til tannlegen. Det jeg lurer på er om dette er farlig på noen måte ? Tannlegen sa at gul/orange ting på tennene kan ofte bety hull, og seffers etter jeg var hos tannlegen blir det gult der. Er jo såogsi sikker på at det er flour da, men poenget: er det farlig??? Gjør det noe om det er der ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59803-flour-som-ikke-vil-vekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Dersom det hadde vært hull som krevet behandling av tannen din ville jo tannlegen ha reparert det.

Fluorlakk er gulbrun og kan bli liggende i små fordypninger eller i små hull som ikke krever behandling.

Der har den bare en gunstig effekt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...