Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg trykker på et innlegg så får jeg innleggene i tråden på venstre side - der er det scroll. Men ikke på høyre side, i selve innlegget. Jeg ser at scrollen er der, men den indikerer at det ikke er mer igjen av innlegget - og det er jo feil. Jeg må enten dra i selve vinduet eller jeg må scrolle med hjulet.

Til orientering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59855-scrollfunksjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva du mener. Har aldri hørt om at dette er noe problem. Er det slik på alle innlegg? Hvilken nettleser bruker du? Fint om du også oppgir hvilken skermoppløsning du bruker.

Vennlig hilsen

Problemet er der ikke nå, men jeg skal forklare bedre.

Se på innlegget fremfor deg nå. På venstre side ligger innleggene mine og dine - siden har scroll, selv om det ikke er nødvendig - men samma det. På høyre side leser du nå innlegget fra meg - og her er det også scroll man kan bruke hvis innlegget er langt (eller vinduet for lite) Problemet var altså scrollen funker ikke godt på denne siden - jeg fikk ikke scrollet ned hvis innlegget ble langt, men måtte dra i vinduet. Masse forsvant. Jeg kunne ikke dra i selve scrollen, men måtte bruke rullen musen - da gikk det greit.

Vel - av en eller annen grunn så ser det ut til å være i orden nå. Det var aldri noen stor ting - tenkte bare jeg skulle si fra.

Opera - 1280x960 - men jeg surfer aldri med maksimert vindu.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59855-scrollfunksjonen/#findComment-258748
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...