Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Altså den erometersykkelen jeg muligens kan få kjøpt er til 500,- og med belte. Altså ikke det derre magnetgreiene *prøver å late som om jeg vet hva jeg snakker om*

Da er det kanskje bedre å satse på en magnetdings, eller...?

Det hadde jo vært en grei måte å bytte ut tv-måltidsvanene med andre vaner...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59881-menne-du-amiga-ok-og-birdie-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er du gal?!?!?

Her trenes det med gardinene trukket for!

;-)

Kie da! *Oppgitt*

Jeg kjenner ikke deg, men jeg er overbevist om at du må være landets søteste og snilleste dame :0)

Jeg trener på Elixia, de har så utrolig mange fine tilbud ser du. Noe for enhver smak og veldig god oppfølging.

Jeg er der på den tida av dagen da gjennomsnittsalderen er 75 år og gjennomsnittshastigheten ligger på 0,5km/t ;0D

Og noen av de damene som er der greier du fanken ikke regne ut en BMI på med pentagons mest avanserte datamaskin!

Men mijøet er strålende og folk kjempehyggelige.

Annonse

Nei, det er den greia som gir motstand til hjulet. Reim heter det kanskje?

Oki. Tja, til privat bruk er det vel greit? Så lenge den ikke er veldig slitt etter bruken til forrigemann, da.. Du skal jo uansett ikke stramme den så veldig at du vil merke noen ujevn motstand i form av lugging e.l. så.

Gå for den, du. Men prøvekjør den først, hvis mulig, så du vet at den er ok å sitte på.

Oki. Tja, til privat bruk er det vel greit? Så lenge den ikke er veldig slitt etter bruken til forrigemann, da.. Du skal jo uansett ikke stramme den så veldig at du vil merke noen ujevn motstand i form av lugging e.l. så.

Gå for den, du. Men prøvekjør den først, hvis mulig, så du vet at den er ok å sitte på.

Ok, men _hva_ er egentlig dette nye magnetgreiene?

Mener å huske at man kan få tak i det ganske billig...

Ok, men _hva_ er egentlig dette nye magnetgreiene?

Mener å huske at man kan få tak i det ganske billig...

Tja, magnetmotstand vil vel for det første bråke mindre, og så vil det kanskje over tid være mer stabilt (ingen reim som slites ut).

Ta en titt hos Mobech.no, der har de masse treningsutstyr til en overkommelig penge. Har handlet der sjøl, jeg.. Ellers er faktisk Obs et greit forslag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...