Gå til innhold

Lyst på en god latter...


Gjest nei ikke nå altså

Anbefalte innlegg

Gjest nei ikke nå altså

...på min bekostning?

Kjøpte Solingen bestikk og knivsett idag. Faen faen faen. For no dritt. Løp hvis du ser en selger av det merket!

Enkelte skulle ikke hatt lov til å passe på penga sine sjæl.

Bare si det, alt sammen, så jeg kan bli ferdig med det og få sove i morra natt jaffal!

æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som er galt med Solingen bestikket da? Jeg har hatt mitt i 10 år og det er det beste bestikket jeg har hatt. Mitt har gullkanter og er like fint i dag som det var for 10 år siden. Det er bare innmaten i kofferten som har blitt byttet ut, en gang i løpet av de årene. Mine foreldre har samme koffert. Vi ga det til hverandre samme år i julegave, uten at vi viste om hverandre*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nei ikke nå altså

Hva er det som er galt med Solingen bestikket da? Jeg har hatt mitt i 10 år og det er det beste bestikket jeg har hatt. Mitt har gullkanter og er like fint i dag som det var for 10 år siden. Det er bare innmaten i kofferten som har blitt byttet ut, en gang i løpet av de årene. Mine foreldre har samme koffert. Vi ga det til hverandre samme år i julegave, uten at vi viste om hverandre*s*

takk takk takk takk :-)))

Nå kan jeg endelig gå og legge meg!

Tenkte jeg hadde gjort en dårlig handel, men hvis ditt har holdt seg fint i ti år kan det jo ikke være bare crap!

Men knivsettet virka dårlig ja... Fiskarskniven er myyye bedre så langt jeg har fått prøvd jaffal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk takk takk :-)))

Nå kan jeg endelig gå og legge meg!

Tenkte jeg hadde gjort en dårlig handel, men hvis ditt har holdt seg fint i ti år kan det jo ikke være bare crap!

Men knivsettet virka dårlig ja... Fiskarskniven er myyye bedre så langt jeg har fått prøvd jaffal...

Knivsettet har jeg ikke. Bare bestikket. Det har vært i bruk masse. Og vasket i oppvaskmaskin. Like flott fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uglemor

Jeg skal ikke le av deg - jeg kjøpte nemlig Flexicon på gata for noen år siden... Turte ikke fortelle det til noen fordi jeg følte meg så idiotisk.

Gjør som meg: Send det i retur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er galt med Solingen bestikket da? Jeg har hatt mitt i 10 år og det er det beste bestikket jeg har hatt. Mitt har gullkanter og er like fint i dag som det var for 10 år siden. Det er bare innmaten i kofferten som har blitt byttet ut, en gang i løpet av de årene. Mine foreldre har samme koffert. Vi ga det til hverandre samme år i julegave, uten at vi viste om hverandre*s*

Det er sikkert samme bestikk som jeg har, og mitt har også holdt seg godt. Innmaten i kofferten er imidlertid gåen, så der var det ikke mye kvalitet å skryte av, akkurat. Hvor fikk du tak i ny, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert samme bestikk som jeg har, og mitt har også holdt seg godt. Innmaten i kofferten er imidlertid gåen, så der var det ikke mye kvalitet å skryte av, akkurat. Hvor fikk du tak i ny, forresten?

Jeg ringte postordre firmaet som solgte bestikket. Husker ikke nå hvilket men fant det igjen i en av disse reklame fillene som kommer i posten. De var ganske behjelpelig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte postordre firmaet som solgte bestikket. Husker ikke nå hvilket men fant det igjen i en av disse reklame fillene som kommer i posten. De var ganske behjelpelig der.

Det burde selvsagt jeg også ha gjort, men nå er det for sent, er jeg redd. Det begynner å bli noen år siden og jeg husker heller ikke hvor det var jeg bestilte det. Ja, ja... Ellers er jeg som sagt fornøyd, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde selvsagt jeg også ha gjort, men nå er det for sent, er jeg redd. Det begynner å bli noen år siden og jeg husker heller ikke hvor det var jeg bestilte det. Ja, ja... Ellers er jeg som sagt fornøyd, da.

Det er vel ikke forsent:) Det er bare å saumfare alle disse bladfillene du får i posten ved jevne mellomrom. Når du ser noen averterer Solinge bestikket er det bare å ringe:o) Har du foresten forsøkt på et søk på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke forsent:) Det er bare å saumfare alle disse bladfillene du får i posten ved jevne mellomrom. Når du ser noen averterer Solinge bestikket er det bare å ringe:o) Har du foresten forsøkt på et søk på nettet?

Jeg trodde det var for sent, jeg, når det har gått flere år siden jeg kjøpte det, men det går nå an å prøve. Jeg får lese skikkelig gjennom disse bladene etter hvert som de kommer (og det gjør de jo hele tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...